ثمین داوری روز پنجشنبه در حاشیه اردوی آمادگی تیم ملی اسکی روی چمن بانوان در جنگل فندقلوی نمین به خبرنگار ایرنا افزود: نخستین مرحله اردوی آمادگی برای حضور در این مسابقات و نیز جام جهانی در رده سنی بزرگسالان وبه مدت 10 روز برگزار می شود.
وی اظهارداشت: در اردوی آمادگی پیست اسکی فندقلو هفت ورزشکار حضور دارند که پنج تن از آنها از استان اردبیل هستند.
او بیان کرد: روز شنبه هفته آینده از ورزشکاران تایم گیری شده و کمیته فنی و فدارسیون نفرات برتر را برای اردوی آمادگی دیزین انتخاب خواهد کرد.
داوری با اشاره به اینکه مرحله بعدی اردوی آمادگی تیم ملی اسکی بانوان مردادماه امسال در پیست اسکی دیزین برگزار خواهد شد، اضافه کرد: 22 مرداد ماه و بعد از پایان اردو مسابقه انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: نفر برتر این مسابقه انتخابی به مسابقات فینال جام حهانی که شهریور ماه در کشور ایتالیا برگزار خواهد شد، اعزام می شود.
داوری با اشاره به موقعیت و آب و هوای خاص اردبیل گفت: پیست اسکی روی چمن فندقلوی اردبیل قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی را دارد.
سرمربی تیم ملی اسکی روی چمن بانوان کشورمان با تقدیر از همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات اسکی استان اردبیل افزود: امکانات پیست اسکی فندقلو خوب است ولی کمبود بالابر، رسیدگی بیشتر به وضعیت پیست، نوسازی ساختمان پیست و افزایش تجهیزات از جمله نیازهای اساسی پیست می باشد.
جنگل 17 هزار هکتاری فندقلو در پنج کیلومتری شهر نمین در گلوگاه ورودی استان اردبیل از سمت گیلان یکی از ظرفیت های مهم گردشگری استان است. این منطقه دارای مراتع غنی بوده و به صورت طبیعی شرایط مناسبی برای ورزش اسکی روی چمن دارد.
پیست اسکی روی چمن جنگل فندقلو در منطقه‌ای کوهستانی و در 25 کیلومتری اردبیل در ارتفاع یک هزار و 700 متر از سطح دریا قرار دارد که دارای آب و هوایی معتدل و تابستان ملایم است.
این پیست دارای استاندارهای بین‌المللی بوده و برگزاری مسابقات مارپیچ بزرگ و کوچک و سرعت در آن امکان‌پذیر می‌باشد.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.