سحر محمد قلی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر «سحر محمدزاده» که در ترکیب اصلی تیم ملی زیر 19 سال قرار دارد به تازگی «نگار آیروم» نیز به اردوی تیم ملی نوجوانان زیر 16 سال دعوت شده است.
وی بیان کرد: این موفقیت ها حاصل تلاش خود بازیکنان، زحمت های مربیان و حمایت خوب مسوولان هیات شهرستان ماکو بوده و در سایه تدوین و انجام برنامه های منظم و هدفمند به دست آمده است.
قلی زاده گفت: سحر محمدزاده به تازگی از اردوی تیم ملی و تورنمنت بین المللی ایتالیا برگشته است و نقش تاثیر گذاری در پست هافبک میانی تیم ملی زیر 19 سال بانوان کشور ایفا می کند.
وی ادامه داد: اردوهای مستمر تیم ملی بانوان با نظم خوبی در حال برگزاری است و محمدزاده به همراه سایر هم تیمی هایش برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا تلاش می کند.
قلی زاده با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی زیر 16 سال دختران نیز از 18 تیر ماه جاری در مرکز ملی فوتبال تهران آغاز می شود، گفت: نگار آیروم 14 سال سن دارد و هفته گذشته در اردوی استعدادیابی تبریز مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفته و به این اردو دعوت شده است.
وی افزود: با شناختی که از این بازیکن آینده دار و نونهال سراغ دارم، انتظار می رود که بتواند در ترکیب تیم ملی نوجوانان ایران قرار گیرد.
قلی زاده گفت: با حمایت خوب رییس هیات فوتبال ماکو امکانات بسیار خوبی برای بانوان این شهرستان فراهم شده است و تمرین های توپی به همراه بدنسازی در تمامی رده های سنی پایه تا بزرگسال به صورت مستمر در طول سال انجام می شود به طوری که بازیکنانم به دلیل آمادگی بالایی که دارند از تیم های باشگاهی حاضر در لیگ برتر کشور نیز پیشنهاد همکاری دارند.
به گزارش ایرنا، تمرین های اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان زیر 19 سال دختران زیر نظر ' کتایون خسرویار ' به عنوان سرمربی برگزار می شود.
رقابت های قهرمانی آسیا در آبان سال جاری برگزار می شود و تیم ملی فوتبال دختران ایران در گروه F با تیم های با تیم‌های میانمار، فلسطین و لائوس به رقابت می پردازد.
مریم یکتایی دروازه بان ارومیه ای تیم ملی بزرگسالان ایران بوده و با درخشش خود به همراه شهرداری بم قهرمان لیگ برتر کشور شده است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.