علی درخشان پناه روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهارمین دوره مسابقات آلیتیمت فریزبی چمنی قهرمانی کشور از فردا به میزبانی مجموعه ورزشی ایثارگران شهر ساوجبلاغ البرز آغاز می شود و حکم انتخابی تیم ملی را دارد.
وی بیان کرد: در سه دوره گذشته این رقابت ها تیم همدان یک عنوان سومی و 2 مقام قهرمانی را کسب کرد و اکنون نیز به دنبال کسب سکوی نخست هستیم.
درخشان پناه خاطرنشان کرد: تیم همدان با ترکیب بومی و برخورداری از 8 بازیکن ملی پوش سال قبل، بخت اصلی قهرمانی به شمار می رود و می خواهیم بیشترین سهمیه تیم ملی را تصاحب کنیم.
وی اضافه کرد: در هفته های اخیر با حمایت های همه جانبه دستگاه ورزش و هیات ورزش های همگانی همدان توانستیم اردوهای تمرینی بسیار خوبی را سپری کنیم.
رئیس کمیته فریزبی همدان افزود: تیم ما در شرایط آمادگی بسیار مطلوب بسر می برد و حضور در تیم ملی انگیزه مضاعف را به بازیکنان انتقال داده تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند.
درخشان پناه یادآور شد: ترکیب تیم همدان در این دوره از مسابقات را آرش سوری، سعید کاویانی، مسعود فتاحی، رضا حسنی، محمدمهدی مقدم، پوریا جان آفرینی، شاهین باقری، حامد خوش فطرت، حسین قهرمانی، سهیل باقری، سعید اقبال مهران، میلاد مستقیمی و ارسلان مهرجو تشکیل می دهند.
وی اظهار داشت: علی درخشان پناه سرمربی، پوریا جان آفرینی مربی، ناصر احمدی سرپرست و سهراب بیات مشاور تیم همدان برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور هستند.
چهارمین دوره مسابقات آلیتیمت فریزبی چمنی قهرمانی کشور از فردا در مرحله مقدماتی آغاز می شود و روز پنجشنبه نیز مرحله حذفی و روز جمعه رقابت های رده بندی و فینال برگزار خواهد شد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.