حسین زرطلب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله دوم اردو و مسابقات تنیس انتخابی تیم ملی بزرگسالان در بخش بانوان با هدف انتخاب نفرات برتر جهت حضور در بازی های آسیایی جاکارتا از 19 لغایت 27 خرداد در مرکز ملی تنیس ایران برگزار شد.
وی بیان کرد: در این مسابقات شهرزاد بانی سعید به همراه سه ملی پوش دیگر پس از پشت سر گذاشتن یک هفته تمرین های سخت و نفس گیر برای رسیدن به جمع سه تنیسور برتر ایران با هم مسابقه دادند.
رزطلب گفت: در پایان این مسابقه حساس و سرنوشت ساز شهرزاد بانی سعید به همراه صدف صادق وزیری از تهران و غزل پاک باطن از خراسان رضوی برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا معرفی شدند و یک تنیسور از لیست تیم ملی خط خورد.
وی ادامه داد: بر اساس اعلام فدراسیون تنیس، تیم ملی ایران با 6 ورزشکار متشکل از سه دختر و سه پسر عازم بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی می شود و خوشحالیم که آذربایجان غربی برای نخستین بار در رشته تنیس یک نماینده در این رقابت ها خواهد داشت.
زرطلب افزود: شهرزاد بانی سعید مدت یکسال است که برای کسب این سهمیه ارزشمند تلاش می کند و تمرین های سخت و دشواری پشت سر گذاشته است.
به گزارش ایرنا شهرزاد بانی سعید متولد 1379 بوده و برای نخستین بار در سال 1394 با کسب مقام قهرمانی ایران مورد توجه کادر فنی قرار گرفته و به اردوی تیم ملی دختران دعوت شده است؛ این دختر تنیسور از 9 سالگی فعالیت ورزشی خود را در شهر ارومیه آغاز کرده است.
6009/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.