به گزارش ایرنا سیدسعید شاهرخی در پیامی که شامگاه شنبه به ایرنا نمابر شد آورده است: این موفقیتی مهم و افتخاری بزرگ است که برای استان همدان و به نام ملایر کسب شد.
وی بیان کرد: این موفقیت مهم را به مردم استان همدان و ملایر، به ویژه کشاورزان سخت کوش این شهرستان تبریک می گویم و از پیگیری و همکاری خوب وزیر جهاد کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی استان و نمایندگان شهرستان ملایر که نقش ویژه ای در این ثبت جهانی داشتند، قدردانی می کنم.
استاندار همدان گفت: مصمم هستیم با تاکید بر نقش ویژه مردم و همدلی و وحدت در استان، تداوم برند سازی از داشته ها و توانمندی های استان را در مسیر توسعه با صیانت از دسترنج تولیدکنندگان داخلی ادامه دهیم تا روز به روز شاهد موفقیت های بیشتر استان در حوزه های مختلف باشیم.
به گزارش ایرنا، از سال 95 تاکنون پرونده ثبت جهانی انگور دره جوزان ملایر تهیه و به سازمان جهانی خوار و بار و کشاورزی ملل متحد (فائو) ارسال شد.
در همین راستا 24، 25 و 26 مهرماه امسال نماینده فائو برای بررسی پرونده ثبت جهانی انگور دره جوزان وارد این شهرستان شدند که پس از بررسی های انجام شده امروز /شنبه/ دهم آذرماه خبر ثبت جهانی انگور ملایر قطعی شد.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.