مهدی رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این وزنه برداری ملایری در مسابقات قهرمانی وزنه برداری نوجوانان کشور مدال برنز را از آن خود کرد.
وی افزود: با کسب این مدال، وی موفق شد جواز حضور در المپیاد استعدادهای برتر کشور را برای شرکت در مسابقات 2022 وزنه برداری جهان کسب کند.
رضایی افزود: «پوریا احمدی منفرد» در معیت تیم منتخب استان همدان به این مسابقات اعزام شد که از این تیم 9 نفره، 6 تن از وزنه برداران ملایری بودند.
وی ادامه داد: در این مسابقات همچنین «ابوالفضل امیری» دیگر وزنه بردار نوجوان ملایری موفق به کسب مقام پنجمی این مسابقات شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر همچنین به قهرمانی تیم فوتسال ملایر در لیگ برتر استان اشاره و بیان کرد: تیم سروش ملایر با شکست حریفان خود قهرمان لیگ برتر فوتسال استان همدان شد.
رضایی گفت: در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان که با حضور پنج تیم از مردادماه امسال آغاز شد، تیم سروش ملایر بدون شکست و با بالاترین امتیاز و بیشترین تعداد گل زده، فاتح لیگ فوتسال استان شد.
وی ادامه داد: تیم فوتسال سروش ملایر جام قهرمانی خود را به شهید مدافع حرم «حاج حیدر ابراهیم خانی» تقدیم کرد.
به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمانی وزنه برداری نوجوانان کشور اوایل آذرماه امسال به میزبانی استان لرستان در خرم آباد برگزار شد.
ملایر بیش از 11 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.