مدیر اجرایی نمایشگاه قاب حیات همدان روز سه شنبه در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: در نمایشگاه قاب حیات 46 تصویر مربوط به طبیعت و 65 تصویر متعلق به وحوش در عکس هایی با ابعاد 50 در 70 به نمایش درآمده است.
علی ثقفی با بیان اینکه عکس های به نمایش درآمده در این نمایشگاه متعلق به طبیعت بیشتر نقاط کشور از جمله همدان است گفت: علاقه به طبیعت گردی از کودکی در من شکل گرفت و با گذر زمان با استفاده از دوربین های نگاتیوی اقدام به تصویر برداری از طبیعت می کردم.
وی بیان کرد: حضور در عرصه رسانه و عکاسی همکاران با دوربین های با کیفیت بالا نیز موجب ترغیب به ادامه این هنر شد.
مدیر اجرایی نمایشگاه قاب حیات با بیان اینکه از اواخر دهه هشتاد کار عکاسی را آغاز کردم اضافه کرد: در گام نخست به درخواست میراث فرهنگی و گردشگری زمینه گزارش تصویری گروهی از عکاسان از پائیز همدان را فراهم کردم.
ثقفی ادامه داد: پس از رگزاری این نمایشگاه، عکاسی انفرادی را انتخاب و تاکنون چهار نمایشگاه عکس در همدان با عنوان قاب حیات برگزار کرده ام.
وی گفت: با توجه به اینکه حضور در ارتفاعات و تالاب ها و دیگر مناطق بکر نیازمند آمادگی جسمانی است بنابراین فعالیت های ورزشی از جمله بدنسازی را در اولویت قرار دادم.
ثقفی عکاسی و برگزاری نمایشگاه را کاری هزینه بر دانست و ابراز امیدواری کرد با استقبال نهادهای دولتی و خرید عکس ها برای هدیه دادن، از این هنر حمایت صورت گیرد.
چهارمین نمایشگاه عکس حیات وحش با هدف آشنایی با حیات وحش و محیط زیست از روز گذشته گشایش یافت و تا 15 آذر از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدید کنندگان است.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.