به گزارش ایرنا سید حبیب الله موسوی بهار در احکام جداگانه‌ای دکتر رشید حیدری مقدم قائم مقام ریاست دانشگاه علوم پزشکی را به عنوان معاون امور بهداشتی این دانشگاه منصوب کرد.
همچنین با قدردانی از فعالیت های دکتر محمدرضا عبادیان معاون سابق حوزه درمان دانشگاه، دکتر ابراهیم جلیلی عضو هیات علمی دانشگاه به عنوان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان منصوب شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در آیین معارفه معاونان جدید بیان کرد: حوزه بهداشتی نیمی از مجموعه دانشگاه را تشکیل می‌دهد.
سید حبیب الله موسوی بهار ابراز امیدواری کرد با رفع تهدید‌ها، بتوان پایه‌های بهداشتی را مستحکم کرد تا علاوه بر کاهش هزینه های اقتصادی و اجتماعی، درآمد خانواده‌ها صرف درمان دردهای قابل پیشگیری نشود.
وی فعالیت های صورت گرفته در حوزه بهداشت را زمانی آرزوی این دانشگاه دانست و گفت: متولیان این حوزه به بهره گیری از ابزار رسانه خدمات صورت گرفته توسط دولت را به خوبی منعکس کردند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: مسئول سابق معاونت بهداشتی در جایگاه هیات علمی گروه کودکان دانشگاه و پزشک متخصص می توانند برای بهره گیری از علم خود تلاش کنند.
موسوی بهار افزود: مدیران باید با از خود گذشتگی برای توسعه کشور تلاش ‌کنند و باید با هم‌افزایی برای تحقق اهداف دانشگاه گام برداشت.
وی از مدیران سابق دانشگاه به عنوان سرمایه های اجتماعی یاد کرد و گفت: این افراد در دیگر حوزه‌های دانشگاه علوم پزشکی منشا خیر هستند.
وی گفت: تلاش در راستای کاهش کم تحرکی افراد یکی از اولویت های و تکالیف اصلی معاونت بهداشتی این دانشگاه است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز گفت: با توجه به روند پیری جمعیت باید برای سالهای پیش رو برنامه های مدونی از هم اکنون تدوین کرد.
رشید حیدری مقدم رفع بیماری های واگیر را ماحصل سال ها تلاش دانست و گفت: با توجه به گسترش نفوذ رسانه باید از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف سلامت محور بهره گرفت.
وی هر یک از کارشناسان معاونت بهداشتی را نماینده این معاونت دانست و تاکید کرد: نیمی از عملکرد دانشگاه منوط به بخش بهداشتی است بنابراین باید جایگاه معاونت بهداشتی در استان ارتقا یابد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: این مجموعه به عنوان یکی از قطب‌های مهم، غرب کشور را زیر پوشش داده و آزمونه بخش عمده‌ای از اتفاقات بهداشتی کشور شده است.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.