به گزارش ایرنا سرهنگ علی مرتضی زنگنه روز دوشنبه در تجمع بزرگ بسیجیان عاشورایی ملایر در سالن سه هزار نفری غدیر این شهر اظهار داشت: پیروزی های پیاپی در کشورهای عراق، سوریه و لبنان بر تروریست تحمیلی و داعشیان نمونه ای از آثار احیای تفکر بسیجی است.
وی افزود: درحالیکه دشمنان به دنبال تلخ کردن کام ملت ایران هستند، مردم ایران در سایه تفکر بسیجی مقابل این امواج سهمگین ایستاده است.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر تاکید کرد: ملت ایران همانند زمان جنگ تحمیلی محکم ایستاده است و علاوه بر خنثی کردن تمامی توطئه ها، خود را برای جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، زیر پا گذاشتن ابرقدرت ها و رسیدن به قله های حریت و آزادگی آماده می کند.
سرهنگ زنگنه ادامه داد: هم اکنون بیش از هر زمان دیگری جهان اسلام نیازمند وحدت، همدلی، پرهیز از تفرقه، تفکر بسیجی و جبهه بندی داخلی است.
وی بسیج را مظهر حمایت از مظلوم و امنیت پایدار دانست و بیان کرد: بسیج امت اسلامی را به پاشیدن بذل محبت و رحمت در بین خود و ایستادگی در برابر مستکبران فرا می خواند.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: بذل تفکر بسیج در هر منطقه ای از جهان اسلام پاشیده شود، درخت مقاومت، اتحاد و همدلی را می کارد و منافع نظام سلطه را نابود می کند.
سرهنگ زنگنه با بیان اینکه شجره طیبه بسیج میراث جاوید، گرانبها و بی نظیر بنیانگذار جمهوری اسلامی است ادامه داد: بسیج همانند معجزه ای بزرگ از کران تا کران جهان اسلام به حرکت درآمده است و اراده های خاموش و مردم ظلم پذیر را بیدار و علیه مستکبران و عوامل سرسپرده آنان متحد کرده است.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره هشت سال دفاع مقدس گفت: ما انقلابمان را در دفاع مقدس به جهان صادر کردیم و ابهت 2 ابرقدرت شرق و غرب را در هم شکستیم.
به گزارش ایرنا، پنجم آذر مصادف را سالروز تاسیس بسیج مستضعفان به دستور امام(ره) و روز بسیج است.
همزمان با هفته بسیج 110 عنوان برنامه در شهرستان ملایر در حال اجرا است.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.