به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز عید قربان اظهار کرد: فجایع انسانی که در کشورهایی مانند یمن، سوریه و میانمار بوجود آمده از مهمترین مسائلی هستند که مسلمانان جهان باید در رفع آنها با یکدیگر همدل و همصدا شوند.
وی ادامه داد: امروز همه مسلمانان جهان وظیفه دارند که در مقابل شیطنت های استکبار جهانی ایستادگی کرده و جوابی دندان شکن به آنها بدهند.
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه این روزها خبرهای خوشی از شرایط منطقه به گوش می رسد، گفت: پیروزی های ارتش کشورهای سوریه و لبنان در مقابل تروریستهای تکفیری، آزادسازی تلعفر و همچنین رانده شدن داعش از سرزمین های اسلامی، همگی خود نشان از قدرت اسلام است.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، پیروزی های اخیر مسلمان را موجب بازگرداندن پیکر پاک شهید حججی دانست و افزود: شهادت این شهید والامقام حجت را بر همه مسلمانان تمام کرد و موجب انزجار جهانی از گروهک های تروریستی شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: امروز مهمترین مطالبه رهبر معظم انقلاب، پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی و توجه ویژه مسئولان به وضع معیشت مردم است.
وی افزود: دولت باید با روحیه انقلابی در این جهت گام بردارد چراکه اقدام در جهت افزایش تولید و حل مشکلات در حوزه اشتغال یک وظیفه دینی و انقلابی است.
7264/6060
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.