به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در کردستان، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، حضور اقشار مختلف مردم نشان داد مساله قدس فراموش شدنی نیست و این پیام انقلابی بودن و انقلابی ماندن را از این استان فرهنگی به سراسر گیتی مخابره کرده است.
در ادامه این پیام آمده است: علیرغم تمام تلاش ها و دسیسه ها اما مردم اهل سنت و تشیع دست در دست یکدیگر مجددا فریاد بیداری سر داده و در لبیک به ندای پیامبر اعظم (ص) بوده که می توان با آن مرز اسلام واقعی را از اسلام امریکایی به شکلی واقعی ترسیم کرد.
امروز که ملت شریف ایران با تبعیت از هدایت های رهبر معظم انقلاب پشت سر گذاشتن انتخاباتی پرشور که همگان را در حیرت فرو برد در پاسخ به اقدامی کور و بی ثمر که از سوی امریکا و اسرائیل و هم پیمانان منطقه ای آنان با طراحی و اجرای عملیات لیله القدر مجددا از اقتدار نظامی و امنیتی خود دفاع نموده و به همه مستضعفان جهان روح مقاومت و ایستادگی در برابر مثلث شوم زور و زر و تزویر را دمید.
آفرین بر حضور و بصیرت شما مردم فهیم ،فرهنگی و غیور باید خدا بر چنین ملتی شکر گفت و در برابر قدرت و عظمت او سر به سجده نهاد.
در پایان ضمن تشکر مجدد از برادران و خواهرانم در خلق این حماسه درود و سلام خویش را به ارواح طیبه شهدا بویژه شهدای مظلوم این خطه و امام شهدا نثار می کنم.
امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سال 1358، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در حمایت از مردم فلسطین به روز جهانی قدس نامگذاری کردند.
راهپیمایی روز قدس روز جمعه همزمان با سراسر کشور در کردستان و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
3034/6108
**خبرنگار: حسن حسین زاده/**انتشاردهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.