به گزارش ایرنا، تاکنون تیم پاس نتوانسته این چنین روی نوار پیروزی قرار بگیرد و اگر امروز به برتری برسد، رکورد چهار پیروزی پیاپی را به ثبت می رساند.
پیروزی در سه مسابقه گذشته وضعیت پاس در جدول رده بندی رقابت های گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور را بهبود بخشید تا این تیم با انگیزه مضاعف در بازی امروز به مصاف شهدای بابلسر برود.
پاسی ها هم اکنون با سه برد، چهار تساوی و 2 باخت و کسب 13 امتیاز در رتبه ششم جدول سیزده تیمی گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارند.
این تیم به سرمربیگری احمد جمشیدیان توانسته با کسب نتایج مطلوب رضایت هوادارانش را به دنبال داشته باشد.

* اعتماد به جوانان رمز موفقیت جمشیدیان
یکی از دلایلی که پاس توانسته در دیدارهای اخیر خود مقابل حریفان به برتری برسد، اعتماد به بازیکنان جوان است.
تیم تحت هدایت او در سه بازی گذشته که با پیروزی پشت سرگذاشته شد، با درخشش بازیکنانی نظیر محمد بازاج و عرفان فتاحی که زیر 23 سال محسوب می شوند در کنار درخشش مرتضی حسین زاده، آرمین طلایی منش، بهزاد سلطانی، حسین جودکی و مهدی نصیری لرزه بر حریفان ایجاد کرده است.
دوندگی بی امان بازیکنان جوان جمشیدیان سبب شده تا این تیم تحرک بسیار خوبی در نقاط مختلف زمین داشته و برتری تاکتیکی را نیز بر حریفان دیکته کند.
عرفان فتاحی و مرتضی حسین زاده تا به اینجا باوجود بازی کمتر نسبت به سایر بازیکنان اصلی، در گلزنی و پاس گل موفق عمل کرده اند.

* تیمی یکدل و متحد
اگر چه تیم تحت هدایت احمد جمشیدیان تاکنون به لحاظ مالی همچنان با مشکل مواجه است اما یکدلی و اتحاد اعضای تیم سبب شده تا در نتیجه گیری موفق عمل کنند.
تیمی که هنوز هیات مدیره و مدیرعامل آن مشخص نیست و به صورت دوره ای هزینه های آن از سوی مسئولان استانی تامین می شود و همچنان کادر فنی این تیم ریالی دریافتی نداشته اند.
با این وجود شاگردان جمشیدیان اذعان داشتند که فقط به خاطر عشق و علاقه ای که به او دارند، حاضر به ادامه حضور در تمرین و مسابقات شده اند.
این تیم حتی برای سفر به بابلسر برای انجام بازی امروز نیز با مشکل مالی مواجه بود که گفته می شود عباس صوفی رئیس هیات فوتبال همدان اقدام به تامین هزینه ها کرد.

* مسحتکم در دفاع
تیم پاس با انجام 9 بازی در لیگ 2 فوتبال کشور و دریافت 7 گل، یکی از بهترین خطوط دفاعی مسابقات را تا به اینجا داشته است.
با اضافه شده علی عزیزی به خط دفاعی تیم پاس ، شراط این تیم بهتر شده و کمتر شاهد اشتباه مدافعان هستیم.
نکته جالب توجه اینکه مدافعان پاس در جریان بازی، دونده عمل می کنند و حتی در پاس گل و نیز گلزنی هم موفق بوده اند.
در واقع خط دفاعی تحت هدایت جمشیدیان را ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه تشکیل می دهند که شرایط خوبی را رقم زده اند.

*بابلسر تیمی با چهار پیروزی خانگی
نکته جالب توجه از حریف امروز پاس اینکه تاکنون در بازی های خانگی خود به پیروزی رسیده و موفق به چهار پیروزی خانگی شده و در 6 بازی خارج از خانه نیز شکست خورده است.
در واقع این روند نشان می دهد که تیم بابلسر در خانه حریف قدرتمندی محسوب می شود و در خارج از خانه ضعیف است و حالا باید دید تیم پاس می تواند طلسم پیروزی های خانگی بابلسری ها را بشکند.

* جمشیدیان: بازی 6 امتیازی داریم
سرمربی تیم پاس همدان با حساس خواندن دیدار تیمش مقابل شهدای بابلسر گفت: این بازی برای پاس 6 امتیاز ارزش دارد و می خواهیم دست پر به همدان بازگردیم.
احمد جمشیدیان افزود: می خواهیم در این مسابقه ضمن حفظ روند نتیجه گیری تیم، به جمع مدعیان لیگ 2 برسیم.
وی اضافه کرد: شهدای بابلسر تیمی خوب و از نفرات تاثیرگذار بهره مند است و نکته جالب توجه اینکه در تمام بازی های خانگی به پیروزی رسیده و دیدارهای خارج از خانه را واگذار کرده که به گمانم این نتایج فقط در لیگ 2 اتفاق می افتد.
جمشیدیان خاطرنشان کرد: امیدوارم بازیکنان ما با همان کیفیت بازی های قبلی ظاهر شوند ضمن اینکه یکی دو بازیکن محروم و مصدوم داریم که با تدابیر کادر فنی نفرات جدید جایگزین شدند و جای نگرانی وجود ندارد.
وی با تاکید بر لزوم پوشش تصویری و رسانه ای مسابقات لیگ 2 گفت: به نظرم فقط در همدان شاهد پخش مستقیم بازی های پاس و شهرداری همدان هستیم که مورد دسترس همه مخاطبان فوتبال قرار می گیرد و می توانند قضاوت لازم را داشته باشند اما متاسفانه در بسیاری از شهرها از ورود دوربین به ورزشگاه جلوگیری می شود.
وی افزود: این مساله شک و شبهه را در ترویج فساد در نتایج فوتبال قوت می بخشد و این تصور خواهد شد که نتایج خارج از زمین بازی رقم می خورد.
سرمربی پاس خاطرنشان کرد: سازمان لیگ تیم های میزبان را ملزم به پوشش تصویری مسابقات کند و به نظرم با حداقل هزینه در هر بازی می توان این طرح را اجرا کرد و فیلم بازی توسط میزبان به نماینده فدراسیون، تیم میهمان و سازمان لیگ ارایه شود تا دیگر شاهد شک و شبهه پیرامون نتایج بازی ها نباشیم.
وی افزود: این رویه باعث می شود تا حق تیم هایی که مردانه در لیگ 2 تلاش می کنند، پایمال نشود.
دیدار تیم های پاس همدان و شهدای بابلسر از ساعت 14 امروز دوشنبه به میزبانی بابلسری ها برگزار می شود.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.