به گزارش ایرنا دیدار تیم های 90 ارومیه و قشقایی شیراز عصر یکشنبه در زمین چمن ورزشگاه جهان پهلوان تختی ارومیه با حضور نزدیک به چهار هزار تماشاگر برگزار شد.
وحید بیاتلو و یحیی بهاری سرمربی و مدیر تیم فوتبال 90 ارومیه در این دیدار به دلیل محرومیت در کنار تیم حضور نداشتند.
در ترکیب اصلی تیم 90 ارومیه، مهدی خسروی به عنوان دروازه بان و امیرحسین نادم، یامین فلاح، امیرعلی سلیمانی مقدم، فرشاد اسدی، اکبر صفرزاده، عرفان پورافراز، فرزاد محمدی، میلاد سوری، اصغر نصیری، داود شاهواروقی و محمد زینالی حضور داشتند.
شاگردان «وحید بیاتلو» در تیم 90 ارومیه که طی 10 هفته گذشته پنج تساوی، یک برد و چهار شکست کسب کرده بودند این هفته نیز توانستند نتیجه قابل قبولی از این دیدار خانگی کسب کرده و 2 بار دروازه حریف را باز کنند.
نخستین گل این دیدار در دقیقه 20 توسط «امیرحسین نادم » درون دروازه قشقایی شیراز قرار گرفت.
«علی حسامی» بازیکن تیم قشقایی شیراز در دقیقه 65 این دیدار با به ثمر رساندن گل نخست تیمش بازی را به تساوی کشاند. این دیدار تا دقایق پایانی با نتیجه یک بر یک در جریان بود ولی در دقیقه 90 گل دوم و پیروزی بخش تیم میزبان توسط «فرشاد اسدی» وارد دروازه تیم قشقایی شیراز شد تا تیم 90 ارومیه هر سه امتیاز این دیدار را نصیب خود کند.
«مهدی نجار» داور اول این دیدار پنج بار با کارت زرد بازیکنان را جریمه کرد که سهم تیم 90 ارومیه 2 کارت بود.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در پایان این دیدار با حضور در رختکن تیم 90 ارومیه مبلغ 100 میلیون ریال پاداش به بازیکنان هدیه کرد.
تماشاگران خونگرم ارومیه ای در آغاز و پایان این دیدار به رسم میهمان نوازی بازیکنان تیم قشقایی شیراز را مورد تشویق قرار دادند.
تیم فوتبال 90 ارومیه در هفته نهم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور در دیداری خانگی به تساوی یک بر یک مقابل شهرداری ماهشهر بسنده کرد.
این تیم تا پایان هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور با کسب 11 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و شنبه آینده در هفته دوازدهم میهمان تیم کارون اروند خرمشهر است.
تیم های گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، اکسین البرز، قشقایی شیراز، کارون اروند خرمشهر، مس کرمان، شاهین شهرداری بوشهر، سرخ پوشان پاکدشت، بادران تهران، فجر سپاسی، شهرداری تبریز، مس رفسنجان، ملوان بندرانزلی، 90 ارومیه، خونه به خونه بابل و شهرداری ماهشهر16 تیم حاضر در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور است.
امسال پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم 90 ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه ای به خود گرفته ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان آذربایجان غربی است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.