رئیس هیات تیراندازی با کمان همدان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در این پیکارها 197 ورزشکار و 54 مربی و سرپرست از 25 استان کشور حضور دارند.
حمیدرضا یاری اظهار داشت: این رقابت ها در 2 بخش دختران و پسران و در رشته های ریکرو و کامپوند رده سنی نونهالان در حال برگزاری است.
وی افزود: در رشته ریکرو 135 ورزشکار شرکت دارند که 73 تن از آنها پسر هستند و در رشته کامپوند نیز 62 ورزشکار حضور دارند که 32 تن از آنها را دختران تشکیل می دهند.
رئیس هیات تیراندازی با کمان همدان یادآور شد: 15 داور قضاوت این دوره از مسابقات را که تا شنبه سوم آذرماه جاری ادامه می یابد، برعهده دارند.
وی خاطرنشان کرد: کمانداران حاضر در المپیاد استعدادهای برتر تیراندازی با کمان داخل سالن کشور در مسافت 18 متر رقابت می کنند.
یاری با تشریح برنامه های اجرایی این المپیاد در همدان گفت: مرحله مقدماتی این رقابت ها امروز برگزار می شود و فردا جمعه نیز مرحله حذفی انفرادی از یک شانزدهم نهایی تا نیمه نهایی و نیز مرحله حذفی تیمی از یک هشتم نهایی تا نیمه نهایی انجام می شود.
یاری یادآور شد: مسابقات رده بندی و فینال این دوره از المپیاد نیز شنبه سوم آذرماه جاری برگزار می شود و نفرات برتر این المپیاد به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان کشور دعوت می شوند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.