سردار مظاهر مجیدی روز پنجشنبه در آیین افتتاحیه طرح های محرومیت زدایی سپاه انصارالحسین(ع) استان، از خدمات صورت گرفته توسط محمد ناصر نیکبخت استاندار سابق همدان قدردانی کرد.
وی اضافه کرد: سپاه و استانداری همدان تعامل مطلوبی برای خدمت رسانی به مردم دارند که در این راستا مجموعه سپاه با تمام توان در خدمت استاندار جدید برای توفیق در بخش های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و مباحث امنیتی است.
فرماندار بهار نیز بیان کرد: پنج طرح محرومیت زدایی با اعتبار 2 میلیارد و 150 میلیون ریال در سومین روز هفته بسیج در این شهرستان بهره برداری شد.
احسان قنبری افزود: عملیات اجرایی و تکمیل این طرح ها حداقل یک ماه طول کشیده و حداکثر زمان اجرای یک طرح 15 ماه بوده است.
وی ساخت پایگاه مقاومت در روستای آبرومند، بازسازی مسجد در روستای دولت آباد، احداث خانه عالم در دینار آباد، ساخت خانه نیازمند در روستاهای فسیجان و جمشیدآباد را از جمله طرح های بهره برداری شده در هفته بسیج برشمرد.
وی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز ساخت و تکمیل این طرح ها از طریق قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج، کمک خیرین، مشارکت و کمک مردمی تامین شده است.
فرماندار رزن نیز با تبریک هفته وحدت بیان کرد: شکل گیری نیروی مقاومت بسیج حاصل وحدت بین امت اسلامی بوده است.
رضا سلامتی اضافه کرد: همزمان با سومین روز از هفته بسیج سه طرح محرومیت زدایی شهرستان رزن با اعتبار یک میلیارد ریال بهره برداری شد.
وی ساخت یک خانه عالم با زیر بنای 95متر مربع ، بازسازی مسجد و ساخت خانه مددجو را از جمله این طرح ها دانست و اظهار داشت: یک خانه عالم و 2 منزل مسکونی نیمه تمام نیز به زودی تکمیل و تحویل داده می شود.
فرماندار اسدآباد نیز گفت: 2 خانه محروم، 2 سالن ورزشی، آبرسانی به روستا، لوله گذاری و لایروبی در این شهرستان در سال جاری انجام شده است.
کریم حمیدوند اضافه کرد: 2 سالن ورزشی این شهرستان با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است و تعمیر و ساخت 17 پایگاه مقاومت در دستور کار است که تاکنون 2 پایگاه بهره برداری شد.
وی با بیان اینکه 40 طرح خرد و کلان در حال ساخت است ادامه داد: ساخت و افتتاح 2 غسالخانه و 18 مورد ساخت و تعمیر خانه محرومان در دست اجرا است.
همزمان با هفته بسیج برگزاری یک هزار و 41 عنوان برنامه توسط 10 ناحیه و 22 قشر آغاز شد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.