به گزارش ایرنا، محسن وطن خواهی روز یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: از این تعداد 65 هزار واحد تحویل شده و 29هزار و 700 واحد در حال تکمیل است.
وی با بیان اینکه 6هزار و 760 واحد مسکن مهر آماده تحویل است اما مشکل انشعابات دارند، گفت: یکهزار و 500 واحد در هفته دولت تحویل می شود.
وطن خواهی افزود: تا پایان سال 15هزار واحد مسکن مهر تحویل خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری جلساتی با شرکت های سازنده گفت: مشکلات این شرکت ها تا حد زیادی مرتفع شده و امیدواریم روند تکمیل واحدها تسریع شود.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند اظهار داشت: در خصوص 23 پیمانکار دیگر مسکن مهر هم اقداماتی انجام داده ایم تا خدمت رسانی به مردم روند بهتری پیدا کند.
وطن خواهی افزود: تعدادی پروژه به ارزش 24 میلیارد تومان در سطح این شهر برای آماده سازی فضای شهر فعال هستند.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند، طراحی 14 مدرسه، یک پردیس سینمایی، 6 زمین بازی روباز، هفت پارک محله ای با بیش از پنج هکتار و ساخت یک ورزشگاه بزرگ ملی را از جمله پروژه های روبنایی شهر جدید پرند عنوان کرد.
وی از افتتاح فاز اول بوستان مشاهیر در هفته دولت خبر داد و گفت: هنر مجسمه سازی در این بوستان به نمایش خواهد درآمد.
وطن خواهی با اشاره به ساخت هشت مرکز محله شامل مسجد و پارک و کتابخانه افزود: هفت پارک محله در هفته دولت تحویل خواهد شد.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند درباره وضعیت مترو این شهر اظهار داشت: بخش قابل توجهی از هزینه تکمیل پروژه، معادل 150 میلیارد تومان را پرداخت خواهیم کرد تا از این طریق فعالیت های ابتدایی مسافربری این پروژه در پایان امسال آغاز شود.
وی در ادامه این نشست با بیان اینکه شهر پرند به عنوان یکی از چهار شهر پایلوت در زمینه حمل و نقل مطرح شده، افزود: یک نیروگاه خورشیدی تولید برق و توربین های بادی به زودی در این شهر نصب خواهد شد.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: آرامستان شهر پردیس هم به شمال شرق پرند منتقل و به زودی کلنگ آن به زمین زده خواهد شد.
وطن خواهی اظهار داشت: عرصه واحدهای مسکن مهر در حال واگذاری به صاحبان آن است.

*پایان همزیستی غیرمسالمت‌آمیز پرندی ها با دکل‌های فشارقوی
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از نوسازی تاسیسات برق در این شهر و بهره مندی از جدیدترین شیوه ها در این زمینه خبر داد و گفت: تونل انرژی زیرزمینی برای اولین بار در پرند اجرا می شود و کابل ها و دکل ها جمع آوری خواهد شد.
وطن خواهی درباره تجهیز ایستگاه آتش نشانی در شهر جدید پرند اظهار داشت: با توجه به اینکه شهر به شهرداری تحویل شده، چنین خدماتی هم به عهده مدیریت شهر است.
وی گفت: با این وجود شرکت عمران در این زمینه به طور جدی وارد عمل شده و با شهرداری هم مکاتباتی شد و ما برای پرداخت هزینه تجهیز هم آماده بودیم اما به دلایلی کار به اتمام نرسید.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند افزود: این شهر از نظر ایمنی در برابر حوادث پیش بینی نشده مانند زلزله دارای همه مولفه هاست و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و براین اساس در پی معرفی شهر به عنوان مرکز مدیریت بحران استان تهران هستیم.
وطن خواهی با بیان اینکه با توجه به تغییرات مداوم مدیریت در شهرداری پرند تحویل شهر به این نهاد با مشکل مواجه شده، اظهار داشت: در این زمینه شرکت عمران آمادگی کامل دارد تا نواقص شهر را برطرف کند اما مشکلاتی که در شهرداری و شورای شهر وجود دارد مانع بزرگی در این راه است.
تهرام/ر. س/ 7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.