بهروز حاجیلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با راه اندازی تنها مرکز تخصصی استعدادیابی و مشاوره ورزشی مورد تایید فدراسیون ورزش های همگانی و اداره کل ورزش و جوانان همدان شاهد استقبال چشمگیر خانواده ها برای بهره مندی از آزمون های استاندارد و اندازه گیری نمودار بدنی جهت انتخاب رشته مناسب ورزشی هستیم.
وی بیان کرد: این مرکز با برخورداری از دکترای تخصصی بیومکانیک ورزشی، استادان دانشگاه و مربیان مجرب ورزش استان اقدام به ارایه خدمات است.
حاجیلو افزود: در این مرکز سنجش ترکیب بدنی با استفاده از دستگاه های بادی کامپوزیشن ساخت کشور هلند درصد چربی و عضله بدن، میزان چربی درون احشایی، وزن چربی و عضله بدن، چگالی بدن، متابولیسم پایه، وزن مطلوب و میزان پروتئین ضروری روزانه محاسبه می شود.
وی خاطرنشان کرد: پیکرسنجی و شناسایی ناهنجاری های اسکلتی – عضلانی شامل کف پای صاف، زانوی پرانتزی و ضربدری، گودی کمر و سایر علائم در این مرکز به خوبی شناسایی و راه درمان آن به فرد مراجعه کننده ارایه می شود.
رئیس کمیته استعدادیابی هیات ورزش های همگانی همدان یادآور شد: همچنین طراحی تمرین جهت کسب تناسب اندام و برنامه های تمرین پیشگیری از ناهنجاری های اسکلتی عضلات توسط استادان دانشگاهی در این مرکز انجام می گیرد.
نخستین مرکز تخصصی استعدادیابی و مشاوره ورزشی همدان در ورزشگاه شهدای قدس این شهر دایر است.
این مرکز تیرماه امسال راه اندازی شد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.