در این بیانیه که یک نسخه از آن روز شنبه به ایرنا نمابر شد، آمده است: روزها از پی هم می گذرند و دوباره روزی بر صفحه تقویم این مرز و بوم خودنمایی میکند؛ روزی که نماد ایستادگی تمام قد یک ملت در برابر استکبار و مستکبرین است، روزی که نماد مقابله با شیطان بزرگ است، روزی که آغشته شده است به خون جوانان و نوجوانان پرپر شده این میهن پُر افتخار؛ روزی که ندای مرگ بر آمریکا آن تاکنون گوش زمانه را کر کرده است.
این بیانیه می افزاید: اینک در چهلمین سال این انقلاب عزیز و گرامی و در همان ایام یعنی ایام الله 13 آبان، نسل چهارم انقلاب برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های امام و شهداء به میدان آمده تا نشان دهد همچون نسل های گذشته پا در رکاب اطاعت از ولی امر و رهبر خویش است.
سپاه همدان اعلام کرد: اگر ظالمان و ستمگران با تمام عِده و عُده خود آمده، ابناءالخمینی نیز همانند فهمیده ها، بهنام محمدی ها، محمدرضا دهقان ها جان بر کف آماده جهاد هستند.
این بیانیه می افزاید: چرا که این نسل آموخته در مسیر آرمان ها همانند ارباب بی کفن حسین بن علی (ع) جان، مال و فرزند را فدا کند و چه مضحک است او را در مسیر حسینی از تحریم، فشاراقتصادی و یا حتی جنگ بهراسانند.
سپاه همدان تاکید کرد: در یوم الله سیزده آبان این نسل آماده جهاد، ندا سر می دهد «هیهات من الذله و مرگ بر آمریکا» و یقین دارد مرگ بر آمریکا مرگ بر عاملان هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری در فراز خلیج فارس، تحریم های ظالمانه دارو و حامیان خودفروختگانی است که دست آنها آغشته به خون فرزندان عزیز این خاک همچون بهشتی ها، باهنرها و احمدی روشن هاست و مرگ بر ترور است.
در متن این بیانیه تاکید شده: مرگ بر آمریکا، مرگ بر حمایت از کفتار صفتانی است که از هیچ جنایتی در سوریه و عراق دریغ نکردند؛ از سر بریدن کودک سه ساله تا فروش دختران و زنان در میادین شهرها؛ مرگ بر کشتار بی رحمانه مردم فوعه و کفریا است مرگ بر گشنگی و تشنگی مردم مظلوم و تنهای یمن است.
در ادامه عنوان شده: مرگ بر آمریکا مرگ بر غاصبان وحشی قدس شریف است، مرگ بر حمایت جنایات شیوخ وهابی غرق در عیش عربستانی است، آری مرگ بر آمریکا مرگ بر یزیدیان این زمانه است.
این بیانیه می افزاید: اینک در حماسه بزرگ 13 آبان نسل جوان آمده تا بگوید همان نسلی است که به فرامین رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «جوانان ما عاشق مبارزه با صهیونیست هستند و اسرائیل 25 سال آینده را نخواه دید» جامعه عمل بپوشاند و ندای «لبیک یا مهدی» را در تمام عالم طنین انداز خواهد کرد.
7526/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.