به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، توکل حیدری در نشست هم‌اندیشی و دیدار صمیمی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان افزود: با توجه به اینکه ایجاد تعادل در تمامی امور اجرایی جزو وظایف نمایندگان مردم است، مجموعه دادگستری استان همراه مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری خواهد بود تا کارهای خوبی در این استان پیش ببریم که به نفع نظام و مردم باشد.
وی با بیان اینکه حضور اعضای شورای شهر در دادگستری به عنوان مجموعه نظارتی، می تواند سرآغاز همکاری قانونمند باشد، اظهار داشت: همکاری این نهاد مردمی با قوه قضائیه موجب می‌شود تا روند پیشروی امور شهروندان بهتر باشد و به وظایف قانومند حوزه خود در برابر شهروندان عمل کنیم.
حیدری با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی در اجرای قانون نسبت به تمامی دستگاه‌های اجرایی و قضایی، پیشتاز است، عنوان کرد: انتظار این مجموعه نظارتی از سایر دستگاه‌ها این است که در چاچوب قانون و خدمت به مردم گام بردارند.
رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه آبروی مؤمن به مانند خون او است، گفت: دستگاه قضا ماموریت دارد تا هر شخص گناهکار را به اندازه خطاهایش و نه کمتر یا بیشتر، محاکمه کند.
وی مهمترین پشتوانه نظام را حضور مردم در صحنه دانست و افزود: مطالبه مردم از دستگاه‌های نظارتی بالا است؛ اما اذعان داریم که نظارت به نفع همه مسئولان و مردم است.
حیدری خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر همدان گفت: در بحث سرمایه‌گذاری با هدف توسعه استان و شهر همدان از سرمایه ‌گذارانی حمایت کنید که دور از منفعت شخصی، دلسوز مردم و نظام هستند و از شرایط موجود سوءاستفاده نمی‌کنند.

*** توسعه در گرو همکاری تمامی مسئولان با شورا
رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر با وجود مشکلات اقتصادی، شهر همدان به کارگاه عمرانی تبدیل شده و هیچ یک از طرح های شهری تعطیل نشده است.
کامران گردان با اشاره به برخی مصوبات شورای شهر همدان در راستای کسب رضایتمندی شهروندان، افزود: تمرکز شهرداری همدان بر روی مناطق مختلف، توانمندسازی، رایگان کردن عوارض شهرداری در مناطق محروم شهر تا 2.5 طبقه و مصوبات اجرای پیاده‌راه‌سازی است که با محوریت توسعه عمران شهری و عدالت اجتماعی مدنظر اعضای شورای شهر همدان است.
وی با بیان اینکه شورای پنجم شهر همدان در تعاملی قابل توجه، همکاری‌های بیشتری با یکدیگر دارند، افزود: شهرداری همدان نسبت به شهرهای همجوار پیشروی قابل توجهی دارد و بدهی قابل ‌توجهی در زمینه حقوق و مزایای کارمندان و کارگران مجموعه مدیریت شهری وجود ندارد.
گردان اظهار داشت: توسعه شهر همدان به همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان با شورای شهر گره خورده است.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر همراهی بیشتر با مدیریت شهری به‌ویژه شورای شهر، گفت: در این صورت می‌توانیم قدرت و خطرپذیری مجموعه مدیریت شهری را افزایش دهیم.
گردان تاکید کرد: اگر مجموعه مدیریت شهری قدرت خطرپذیری نداشته باشد، ضرر آن به شهر و شهروندان می‌رسد.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.