به گزارش ایرنا، اسدالله ربانی مهر روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شهرستان ملایر، اجرایی شدن این سند را از اولویت های مهم برشمرد و یادآوری کرد که این سند برای نخستین بار در کشور از دولت مصوبه اجرایی دارد.
وی اظهار داشت: شرح وظایف استاندار، فرمانداران، معاونان، مدیران دستگاه های اجرایی و روابط عمومی ها در این سند تعریف و ابلاغ شده است.
ربانی مهر اجرای کامل سند اطلاع رسانی استان را زمینه ای برای برداشتن گام های اساسی در حوزه اطلاع رسانی دانست و بیان کرد: طرح ارزیابی و ساماندهی روابط عمومی های فعال و غیرفعال استان را در دستور کار دادیم.
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری همدان ادامه داد: در همین راستا از روابط عمومی های فعال همراه با مدیران آنها در شورای اداری استان تجلیل می شود.
ربانی مهر از فرماندار ویژه ملایر درخواست کرد: مشکلات اصحاب رسانه این شهرستان در شورای اداری مطرح و تعامل مدیران و روابط عمومی ها با خبرنگاران را در اولویت قرار دهند.
وی با بیان اینکه مدیران باید اجرای سند اطلاع رسانی استان و پاسخ به مطالبات خبرنگاران را در اولویت قرار دهند افزود: گزینشی دعوت کردن خبرنگاران برای ما پذیرفته نیست.
مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان همچنین تاکید کرد: مدیران باید اشتراک مطبوعات بویژه نشریات محلی و روزنامه های استانی را بپذیرند و از پرداخت اشتراک مطبوعات سر باز نزنند.
ربانی مهر در عین حال بیان خدمات نظام طی 40 سال گذشته و عملکرد مطلوب دولت تدبیر و امید را وظیفه ای خطیر برای دستگاه های اجرایی برشمرد و گفت: رسانه ها در این زمینه بسیار خوب عمل کردند.
وی داشتن روابط عمومی بالا، سواد رسانه ای، قدرت تحلیل بالا، مشاور خوب برای مدیران، آشنایی با مسایل و مشکلات و انگیزه بالا برای انجام کار را از دیگر وظایف مهم روابط عمومی ها عنوان کرد.
ربانی مهر با بیان اینکه 99 درصد رسانه های استان همدان خوب و فعال هستند ادامه داد: روابط عمومی فرمانداری ویژه ملایر در حوزه تعامل و اطلاع رسانی دارای تحرک و پویایی خوبی است.
وی بیان کرد: ملایر در حوزه رسانه جزء شهرستان های ویژه و خاص است و قول می دهیم در حوزه آموزش رسانه ای نگاه ویژه به این شهرستان داشته باشیم.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان از فرماندار ویژه ملایر در خواست کرد: موضوع تک شغله بودن روابط عمومی ها و کمبود تجهیزات آنها را مد نظر قرار دهد.
ربانی مهر همچنین با اشاره به برگزاری 2 رویداد مهم بین المللی در همدان و افزایش گردشگر تا حدود 80 درصد در این استان تاکید کرد: از تمام توان خود برای معرفی ظرفیت های گردشگری استان و شهرستان استفاده کنیم.
مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه ملایر نیز جامعه روابط عمومی و رسانه های این شهرستان را جامعه ای فرهیخته و دارای مدارج علمی دانست و افزود: تلاش ما تقویت تعامل و اطلاع رسانی در مجموعه شهرستان است.
داود صفی تجلیل از روابط عمومی های برتر و پیشکسوتان روابط عمومی، شکل گیری شورای روابط عمومی ها، برگزاری یک دوره آموزش خبرنویسی، سه دوره تجلیل از رسانه ها و برگزاری نشست های فصلی خبری را از جمله اقدامات عنوان کرد.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.