حجت الاسلام احد آزادیخواه روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا بیان کرد: وی از بین چهار وزیر پیشنهادی، گزینه مقبولی برای مجلس است و ظرفیت های سرشاری در وجود وی نهفته است.
وی افزود: گزینه پیشنهادی تصدی وزارت صنعت با توجه به اینکه نیروی جوان و فعالی است، تجریه چند دوره حضور در مجلس شورای اسلامی را داشته و به عنوان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در چند دوره متوالی فعالیت کرده و در وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز سابقه کار دارد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه های دیگر وزاری پیشنهادی نیز در حال بررسی است، اظهار داشت: وزیر پیشنهادی اقتصاد را نیز می پسندم، چراکه وی در کارهای مالی و اقتصادی سابقه و تحصیلات خوبی دارد.
حجت الاسلام آزادیخواه با اشاره به توانمندی های 2 وزیر پیشنهادی دیگر بیان کرد: محمد شریعتمداری وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت برای ما قابل احترام است، اما ابهام هایی در وزارت صنعت، معدن و تجارت وجود دارد که هنوز بر جای خود باقی است.
وی با ابراز امیدواری از اینکه گزینه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بتواند نمایندگان مجلس را راضی کند، گفت: ابهام ها در موضوع هایی همچون ارز دولتی، ارز نیما، ثبت سفارش ها و سوء استفاده برای واردات خودرو هنوز بدون پاسخ مانده است و شریعتمداری باید واقعیت ها را به مردم بگوید.
به گزارش ایرنا، محمد اسلامی، فرهاد دژپسند، محمد شریعتمداری و رضا رحمانی به ترتیب گزینه‌های پیشنهادی وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی هستند که روز 6 آبان صلاحیت آنها بررسی می شود.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.