اکبر زنجبرزاده روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار داشت: دکتر رضا رحمانی به لحاظ 2 دوره حضور در مجلس شورای اسلامی کمترین نیاز به ارزیابی و بررسی را دارد.
وی رحمانی را مدیری لایق و صاحب نظر در عرصه تولید دانست و افزود: مجموعه ای از خوبی و حسنات در این شخص جمع شده و تا کنون ارزیابی های مجلس در مورد وی مثبت و رای اعتماد او از مجلس شورای اسلامی تقریبا قطعی است.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توانمندی، تخصص و تعهد از شاخص های مهم در ارزیابی وزرای پیشنهادی است، گفت: همسویی و هماهنگی با دولت و مجلس مولفه ای بسار مهم در تصمیم گیری نمایندگان دارد.
رنجبرزاده تصریح کرد: نمایندگان در حال جمع آوری اطلاعات از موفقیت ها، تجربه و سوابق وزرای پیشنهادی برای تصمیم گیری هستند و تاکنون به ارزیابی نسبی از این اشخاص رسیده اند.
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تولید، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در چند دوره متوالی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در دوره های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و رئیس هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران برخی از سوابق اجرایی و مدیریتی «رضا رحمانی» است.
محمد اسلامی، فرهاد دژپسند، محمد شریعتمداری و رضا رحمانی به ترتیب گزینه‌های پیشنهادی وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی هستند که روز 6 آبان صلاحیت آنها بررسی می شود.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.