به گزارش ایرنا، مجید کیان پور نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه سیمان سفید ازنا با مشارکت بخش خصوصی و بانک صنعت و معدن و با ظرفیت تولید سالانه 330 هزار تن سیمان سفید ساخته می شود.
وی اظهار داشت: این کارخانه بخش قابل توجهی از سیمان سفید مورد نیاز کشور را تولید خواهد کرد و در واقع بزرگترین کاخانه تولید سیمان سفید در کشور است.
کیانپور گفت: این کارخانه در مساحت 250 هزار متر مربع احداث می شود و بنا بر برنامه ریزی قرار است در 22 بهمن ماه 99 به بهره برداری برسد.
وی افزود: شهرستان ازنا صنایع تبدیلی کوچ و بزرگ و کارخانجات متنوعی دارد که نیاز است از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت مورد توجه ویژه قرار گیرند و در واقع یکی از شهرهای صنعتی استان به شمار می رود.
در این آیین سید موسی خادمی استاندار لرستان و جمعی از مسئولین حضور داشتند.
محمد شریعتمداری وزیر صنت ، معدن و تجارت وهیات همراه امروز (دوشنبه) به منظور بازدید، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی چند طرح صنعتی به لرستان سفر کرده است.
بازدید از 2 طرح صنعتی فولاد در الیگودرز، منطقه ویژه اقتصادی، فولاد ذوب آهن، کارخانه بایر افلاک ازنا و همچنین بهره برداری از نیروگاه گازی این شهر به همراه آغاز عملیات اجرایی فروآلیاژ و سیمان سفید ازنا از برنامه های سفر وزیر صنعت به لرستان است.
1920/7279/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.