به گزارش ایرنا رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر روز پنجشنبه در این آیین اظهار داشت: این کلینیک با هدف معاینه، ارایه مشاوره رایگان در زمینه های تغذیه، ورزشی، آسیب شناسی ورزشی، حرکات درمانی و مشاوره های عمومی با رویکرد مبارزه با مواد مخدر و خانواده راه اندازی شده است.
مهدی رضایی راه اندازی این کلینیک را گامی مهم در راستای خدمت رسانی به ورزشکاران این شهرستان برشمرد و افزود: این خدمات به صورت رایگان به ورزشکاران ارایه می شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر 2 پزشک عمومی، 2 مشاور روانشناسی و 2 تن از اساتید دانشگاه که در زمینه آسیب شناسی و حرکت درمانی فعالیت دارند، در این کلینیک مستقر هستند.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر بیان کرد: تاکنون برای تجهیز و راه اندازی کلینیک هیات پزشکی ورزشی این شهرستان 100 میلیون ریال هزینه شده است.
رضایی با تقدیر از زحمات و تلاشهای جامعه ورزش دوست ملایر در راه اندازی این کلینیک، فعالیت آن را در کنار ورزشکاران امری مهم و ضروری دانست و افزود:
جامعه ورزش ملایر همواره در انجام کارهای خیر و خداپسندانه پیش قدم هستند.
به گزارش ایرنا، جامعه ورزش ملایر و مسئولان ورزش دوست استان همدان و شهرستان ضمن استقبال از راه اندازی این کلینیک، همکاری خود را برای تجهیز آن اعلام کردند.
ملایر بیش از 11 هزار ورزشکار سازمان یافته و 40 هیات ورزشی دارد.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.