به گزارش ایرنا باب الله فتحی روز یکشنبه در بازدید از روستاهای قوزان و حسین آبادناظم و بررسی مشکلات این روستاها افزود: با وجود تمامی مشکلات و تنگناهای مالی دولت مصمم به عمران روستاها و پاسخ به مطالبات روستاییان است.
وی حضور در بین روستاییان و دیدار بی واسطه با مردم به ویژه ساکنان روستاها و نقاط کمتر برخوردار را از مهمترین وظایف و اولویت های استان و شهرستان عنوان و بیان کرد: در حد امکان مسایل و مشکلات مردم به طور مستمر با حضور چهره به چهره پیگیری می شود.
فرماندار ویژه ملایر خواستار حضور مدیران دستگاه های اجرایی در روستاها و در بین مردم شد و تاکید کرد: مسایل مطرح شده از سوی روستاییان روستاهای قوزان و حسین آبادناظم در اسرع وقت پیگیری و حل شود.
فتحی تکمیل و تسریع در فرآیند گازرسانی، آبرسانی، افزایش ضریب بهسازی روستایی، مقاوم سازی مسکن روستایی، آسفالت راه های روستایی، تخصیص اعتبارات و تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد اشتغال روستایی را از جمله ده ها اقدام مهم دولت تدبیر و امید در روستاها برشمرد.
وی اجرای طرح تحول نظام سلامت را یکی از موفق ترین اقدامات دولت عنوان کرد و افزود: در این دوره ما شاهد یک تحول اساسی در نظام سلامت روستاهای این شهرستان بودیم.
معاون استاندار همدان یادآور شد: در این راستا چندین مرکز بهداشت، خانه بهداشت و مرکز خدمات جامع سلامت روستایی احداث و یا نوسازی شد که در نوع خود بی نظیر است.
فتحی همچنین اقدام دولت در راستای افزایش میزان نفوذ و پوشش بیمه روستاییان و عشایر، گسترش حوزه خدمات و پوشش این بیمه در کنار اجرای طرح تحول نظام سلامت را گامی موثر در حفظ جایگاه اقتصادی روستاییان عنوان کرد.
وی بیان کرد: به واسطه اجرای این طرح ها، شمار قابل توجهی از روستاییان از مزایای بازنشستگی برخوردار شدند و هزینه درمان جامعه روستایی در نظام عمومی بهداشت و درمان به حداقل ها کاهش یافت.
به گزارش ایرنا، در این آیین احکام بازنشستگی به شماری از بازنشستگان بیمه روستایی و عشایری در روستای حسین آباد ناظم اهدا شد.
ملایر دارای 208 روستای دارای سکنه است.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.