استاندار لرستان از تصویب ۴۰ مصوبه برای رفع مشکلات بخش ذلقی الیگودرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لرستان، سیدموسی خادمی در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در بخش ذلقی شهرستان الیگودرز اظهار کرد: طبق برنامه‌ای که داریم قرار شده به همه بخش‌های استان سرکشی کنیم و در همان بخش شورای توسعه را تشکیل دهیم که شروع کار ما نیز از بخش‌های محروم بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون به پنج بخش سفر کرده‌ایم، افزود: دو بخش در شهرستان الیگودرز بوده و امروز نیز افتخار داشتیم در خدمت مردم شریف ذلقی زندگی باشیم.

خادمی با اشاره به اینکه به همراه نماینده مردم این شهرستان در مجلس، فرماندار و همه مدیران عضو شورای توسعه دیداری با مردم داشتیم، ادامه داد: از نزدیک با مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف مطلع شدیم و بعد از آن هم شورای برنامه ریزی تشکیل شد.

استاندار لرستان بیان کرد: با توجه به کارهای کارشناسی که قبلا انجام شده بود، حدود ۴۰ مصوبه در بخش‌های مختلف زیرساختی و خدماتی تصویب شد که عمده آنها باید امسال اجرا شود و تعدادی نیز در سال ۹۸ عملیاتی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: این مصوبات در بخش‌های کشاورزی، مخابرات، بهداشت و درمان و گردشگری و حوزه‌های مختلف بوده و مصوبات خیلی خوبی انجام شده است که به خاطر محرومیت منطقه توجه بیشتری از طرف دستگاه‌ها به نوع مصوبات و اعتبارات انجام شده است.

خادمی با بیان اینکه این منطقه دارای ویژگی‌های خاصی است، افزود: از جمله این موارد می‌توان به موقعیت قرارگیری بین چهار استان آن اشاره کرد که خصوصیت برجسته‌ای است.

خادمی اظهار کرد: وجود امام‌زاده  محمدبن حسن و تعداد زیاد زوار آن و سد رودبار به عنوان یکی از سدهای مهم کشور می‌تواند باعث توسعه منطقه شود.

استاندار لرستان تصریح کرد: با توجه به اقدامات انجام شده در سال گذشته شاهد مطالعه راه منطقه به سمت مسجد سلیمان هستیم که پیوست بودجه بود و امسال اجرای آن آغاز شده و هم‌اکنون نیز پیمانکاران شروع به کار کرده‌اند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.