به گزارش ایرنا، عصر امروز شهرداری همدان در گروه یک میهمان کاسپین قزوین است و در گروه 2 نیز تیم پاس باید به مصاف نفت و گاز گچساران برود.
هر چند شرایط شهرداری همدان به نسبت پاس به لحاظ امتیاز و جایگاه در جدول بهتر است اما هر یک از 2 تیم در صورت از دست دادن امتیاز چه بسا به قعر جدول رده بندی گروه خود سقوط کنند.
شهرداری هم اکنون با چهار امتیاز رتبه ششم جدول 13 تیمی گروه یک را در اختیار دارد و پاس با 2 امتیاز در رده دوازدهم جدول سیزده تیمی گروه ب است.

** جدال دشوار در قزوین
تیم شهرداری همدان در شرایطی امروز مقابل کاسپین قزوین صف آرایی می کند که قزوینی ها پس از 2 بازی خارج از خانه باید میزبانی کنند.
کاسپین با هدایت سعید دقیقی بازیکن سابق پاس در هفته نخست با 2 گل در بازی خارج از خانه مقابل مس نوین کرمان به برتری رسید و سپس در هفته سوم مقابل استقلال اهواز تن به شکست یک بر صفر داد.
این تیم با یک بازی کمتر به نسبت شهرداری همدان امروز به میدان می رود و سعی دارد در نخستین بازی خانگی به برد دلچسب برسد.
شاگردان دقیقی در صورت برتری در این دیدار 6 امتیازی می شوند و در بهترین حالت بین پنج تیم گروه نخست قرار می گیرند.
این تیم به نسبت سال قبل به مراتب با کیفیت و توان فنی مضاعف گام به مسابقات گذاشته و می تواند یکی از مدعیان این گروه نیز تبدیل شود.
حمایت شورای اسلامی و شهرداری قزوین از تیم کاسپین نیز موجب انگیزه دوچندان آنها برای رویارویی در بازی امروز مقابل شهرداری همدان است.
شهرداری همدان نیز با یک تساوی، یک برد و یک شکست در جایگاه ششم جدول گروه یک قرار گرفته است.
شاگردان بابک صمدیان پس از شروع با شکست مقابل چوکا تالش در هفته نخست لیگ 2، توانستند استقلال اهواز را در بازی خانگی شکست دهند و در هفته سوم نیز یک تساوی ارزشمند مقابل سردار بوکان در دیدار خارج از خانه کسب کنند.
شهرداری همدان در صورت پیروزی مقابل کاسپین قزوین می تواند خود را در جمع بالانشینان گروه یک مشاهده کند اما شکست در این مسابقه منجر به سقوط آنها در جدول رده بندی می شود.
این تیم اگرچه در خط دفاع به ثبات نسبی دست یافته اما همچنان در خط حمله با ضعف مواجه بوده است.

** پاس محکوم به پیروزی
تیم پاس دیگر نماینده فوتبال همدان در گروه ب میزبان نفت و گاز گچساران است.
پاسی ها در هفته نخست به لطف داوری مقابل بعثت کرمانشاه از رسیدن به پیروزی محروم ماندند و در هفته دوم نیز شکست ثانیه های واپسین مقابل شهرداری بندرعباس در بازی خارج از خانه به سقوط آنها در جدول رده بندی انجامید.
در هفته سوم لیگ 2 نیز احمد جمشیدیان با تعویض طلایی خود توانست شکست 2 بر صفر مقابل استقلال رامشیر را در بازی خانگی به تساوی تبدیل کند تا این تیم در دومین بازی خانگی خود بازهم به برد نرسد.
شاگردان جمشیدیان امروز در سومین بازی خانگی خود باید به مصاف نفت و گاز گچساران بروند که پیروزی در این مسابقه برای آنها بسیار مهم است.
گفته می شود که این تیم همچنان آبستن حاشیه های متعدد است و دیگر عواملی همچون برخوردار نبودن از مدیرعامل، مشکلات مالی و حمایت کم رنگ مسئولان همچنان این تیم را آزار می دهد.
پاسی ها در شرایطی امروز میزبان نفت و گاز گچساران هستند که در صورت پیروزی می توانند به نیمه دوم جدول رده بندی مسابقات صعود کنند.
این تیم در صورت شکست یا تساوی برابر نفت و گاز گچساران شرایط خوبی در جدول نخواهد داشت و اوضاع تیم وخیم تر می شود.
جمشیدیان و کادر فنی تیمش در تلاش هستند تا امروز با ارایه بازی هجومی بتوانند سه امتیاز مسابقه را به نام همدان ثبت کنند.
نفت و گاز گچساران نیز تیم دست و پا بسته ای به شمار نمی رود و علی نیکبخت مربی کهنه کار آنها به هیچ عنوان نمی پذیرد که دست خالی از همدان خارج شود.
این تیم پس از پیروزی دلچسب 2 بر صفر مقابل نفت امیدیه در بازی هفته نخست، دو شکست پیاپی را مقابل استقلال رامشیر و پرسپولیس گناوه کسب کرد تا تیغ انتقادها به سمت کادر فنی روانه شود.
بنابراین نفتی ها که به خوبی می دانند شکست مقابل پاس به منزله سقوط چند پله ای در جدول رده بندی خواهد بود، برای برد به میدان می روند.
این تیم حتی یک روز زودتر به همدان سفر کرده و یک جلسه تمرین را قبل از بازی امروز انجام داده تا با آمادگی بهتر در این دیدار حاضر شود.
شاگردان نیکبخت در صورت برتری در مقابل پاس می توانند در جمع پنج تیم نخست گروه یک قرار بگیرند.
پاسی ها امروز و از ساعت 15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان پذیرای نفت و گاز گچساران هستند و شهرداری همدان نیز در همین ساعت میهمان کاسپین قزوین خواهد بود.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.