به گزارش ایرنا، حمیدرضا حاجی بابایی روز پنجشنبه در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان همدان افزود: آمریکا نتوانسته علیه ایران قطعنامه صادر و حتی نتوانست کشورها را علیه ایران همراه کند.
وی اضافه کرد: تدابیر خوبی در دولت و مجلس شکل گرفته تا از هدر رفت ارز در این موقعیت حساس جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه در بانک مرکزی تصمیم های خوبی برای حل مشکلات در دست اجرا است افزود: با وجود همه فشارها در پنج ماه اول سال 23 میلیارد دلار صادرات غیر نفتی داشتیم که توفیق بزرگی است.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه باید تمام توان خود را برای دلگرمی مردم بکار گیرند ادامه داد: مسئولان باید بر ورود و خروج کالاها از استان نظارت بیشتری داشته باشند.
حاجی بابایی اظهار داشت: همدان از استانهای خوب و امن کشور است و از نمایندگان مجلس تا استاندار و مدیران استان در حال کار و تلاش هستند و باید برای خدمت بیشتر به مردم و حل مشکلات هر سه قوه تلاش کرد.

** رئیس جمهوری جواب محکمی به ابرقدرتها داد
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از موضع گیری دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان در سازمان ملل گفت: رئیس جمهوری با جواب محکمی که به ابرقدرتها داد ، خواست رهبر معظم انقلاب را مطرح کردند.
امیر خجسته با بیان اینکه جنگ اقتصادی امروز نبرد ناجوانمردانه ای است که سالها قبل شروع کرده بودند افزود: از این مقطع با توکل بر خدا و اتحاد و تفکر جهادی عبور خواهیم کرد.
وی ادامه داد: نباید به کسانی که بازار را در جنگ اقتصادی ملتهب کرده اند، رحم کرد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن همه توان خود را بکار گرفته تا ما را زمین گیر کند افزود: اما جمهوری اسلامی ایران از این مرحله نیز عبور خواهد کرد.
خجسته اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران راهی را می رود که ابا عبدالله الحسین(ع) رفته است و ما باید امروز کار زینبی و فرهنگ سازی کنیم.
2080/7523
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.