زهرا نجاتی عارف روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از آنجا که مدعیان والیبال نشسته جهان از آسیا هستند کار سختی در بازی های پاراآسیایی جاکارتا داریم و رسیدن به مدال در این بازی ها برای ما بسیار مهم است.
وی بیان کرد: تیم کشورمان را ترکیبی از بازیکنان جوانان و باتجربه تشکیل داده اند و امید زیادی برای کسب مقام در این دوره از رقابت ها داریم.
نجاتی عارف با اشاره به حمایت های همه جانبه فدراسیون جانبازان و معلولان از والیبال نشسته بانوان گفت: تاکنون اردوهای متمرکز و خوبی را پشت سر گذاشته ایم و انگیزه کادر فنی و ملی پوشان برای کسب نتایج مطلوب در بازی های پاراآسیایی مهمترین ویژگی تیم است.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته بانوان را پشت سرگذاشتیم تا با آمادگی کامل به مصاف حریفان آسیایی برویم.
این ملی پوش همدانی یادآور شد: خوشحالم که همدان در ترکیب تیم ملی والیبال نشسته کشورمان، اعزامی به بازی های پاراآسیایی نماینده دارد و امیدوارم در این مسابقات به مدال برسم.
نجاتی عارف افزود: چین حریف اصلی ما در بازی های جاکارتا است ضمن اینکه کشورهایی نظیر ژاپن هم جزو قدرت های آسیایی محسوب می شوند.
وی اضافه کرد: هدف اصلی ما در این بازی ها کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو است و از آنجا که 2 تیم سهمیه کسب می کنند، می خواهیم جزو این 2 تیم باشیم.
زهرا نجاتی عارف تنها نماینده استان همدان در ترکیب تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران است.
وی تجربه حضور در پاراالمپیک 2016 ریو برزیل را دارد.
2087/7520
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.