به گزارش ایرنا این دیدار نخستین بازی 2 تیم در فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور محسوب می شود و از اهمیت خاصی برخوردار است.
پاس در شرایطی گام به این رقابت ها می گذارد که فصل قبل با کسب نتایج ضعیف به لیگ دسته سه سقوط کرد و امسال با خرید امتیاز تیم دسته دومی پرسپولیس مشهد، باردیگر رهسپار لیگ 2 شد.
بعثت کرمانشاه نیز با وجود فراز و نشیب در لیگ 2 توانست امتیاز خود را در این رقابت ها حفظ کند و دیدارهای 2 تیم همواره با حاشیه هایی همراه بوده و این بار هر 2 تیم نیز به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستند.

** شروع پاس در دقیقه 90
اختلاف نظرها بر سر انتخاب سرمربی در ماه های گذشته سبب شد تا تیم پاس روزهای طلایی برای آماده سازی را از دست بدهد و در نهایت با تصمیم اکثریت اعضای هیات مدیره، احمد جمشیدیان به فاصله 2 هفته مانده به شروع مسابقات لیگ 2 به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد.
شروع دقیقه نودی پاسی ها هر چند با درایت جمشیدیان در انتخاب بازیکنان مدنظر و تسریع در برگزاری تمرینات تیم همراه بود اما همچنان این تیم برای آمادگی ایده آل و هماهنگی لازم به زمان نیاز دارد.
بازی امروز پاس جدا از نتیجه، از حیث کرکری های 2 استان بسیار حایز اهمیت است و پاسی ها به هیچ عنوان دوست ندارند امتیاز از دست بدهند.
با این حال تیم تحت هدایت احمد جمشیدیان هنوز به هماهنگی تاکتیکی نرسیده و نمی توان انتظار کسب نتیجه ایده آل را داشت.

** پرداخت هشت میلیارد ریال از بدهی های مالی پاس
امیر عظیمی مدیرعامل پاس روز گذشته با پرداخت مبلغی به محمد آرتیمانی مدیر اجرایی و محمد مظهری سرپرست تیم پاس، مشکل اصلی این باشگاه در پرداخت بخشی از بدهی های مورد تعهد به فدراسیون را هموار ساخت.
پاسی ها روز گذشته توانستند هشت میلیارد ریال از بدهی ها را تسویه کنند تا موفق به صدور کارت بازی شوند.
براساس اسناد موجود، تیم پاس 30 میلیارد ریال بدهی دارد که اکنون به 22 میلیارد ریال کاهش یافت.
پاس در صورت پرداخت نکردن بدهی های مورد تعهد خود نمی توانست مجوز حضور در بازی امروز مقابل بعثت کرمانشاه را به دست آورد.

** برای برد به میدان می رویم
مربی تیم پاس درباره بازی امروز می گوید: با وجود زمان بسیار کم برای آماده سازی تیم، فقط برای برد به زمین مسابقه می رویم.
علی قربانی افزود: امروز می خواهیم با حمایت هواداران بردی شیرین را کسب کنیم هر چند بازی اول همیشه سخت است.
وی اضافه کرد: در تمامی لیگ های فوتبال بازی اول با توجه به اینکه تیم ها ازهم شناخت کافی ندارند و فصل بدنسازی را پشت سر گذاشته اند، سخت است و نمی توانند آنطور که باید کیفیت واقعی خود را نشان دهند.
قربانی خاطرنشان کرد: تیم پاس برای ارایه کیفیت واقعی خود به زمان بیشتری نیاز دارد اما با وجود تمام مشکلاتی که برای شروع فصل داشتیم، امروز می خواهیم به یک نتیجه مطلوب دست یابیم.

** بازی اول لیگ همیشه سخت و مهم است
سرمربی تیم فوتبال پاس همدان نیز گفت: بازی های اول هر مسابقه رسمی به ویژه لیگ فوتبال همیشه سخت و مهم است.
احمد جمشیدیان افزود: بازی حساس و مهمی مقابل بعثت کرمانشاه داریم که تنها هدف ما کسب پیروزی در این مسابقه خانگی است.
وی اضافه کرد: هر چند فرصت چندانی برای آماده سازی و هماهنگی تیمی نداشته ایم اما در همین زمان محدود نیز تیم را در شرایط مطلوب پیش برده ایم.
جمشیدیان اظهار داشت: در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور بازی آسان وجود ندارد و همه برای پیروزی گام به میدان می گذارند.
وی افزود: در روزهای اخیر علاوه بر آماده سازی، پیگیر دیگر امور به ویژه بدهی های تیم نیز بودیم که پرداخت شد تا مشکلی برای حضور در این دیدار نداشته باشیم.
سرمربی پاس همدان خاطرنشان کرد: تیم ما با چند روز تمرین و 2 مسابقه تدارکاتی گام به لیگ 2 می گذارد در حالی که بعثت کرمانشاه از هفته ها قبل تمرین داشته و به مراتب وضعیت آماده سازی خوبی را پشت سر گذاشته است.
وی بیان کرد: هدف اصلی ما کسب سه امتیاز این دیدار خانگی است و از همه ظرفیت های لازم برای پیروزی در این مسابقه بهره می بریم.
جمشیدیان افزود: همه ما هدف مشترکی که همان موفقیت تیم پاس است، را دنبال می کنیم اما باید توجه داشت که تغییر اوضاع تیم به زمان نیاز دارد و همه باید حمایت کنند.
تیم پاس در لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز یکشنبه میزبان بعثت کرمانشاه است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.