احمد جمشیدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازی حساس و مهمی مقابل بعثت کرمانشاه داریم که تنها هدف ما کسب پیروزی در این مسابقه خانگی است.
وی اضافه کرد: هر چند فرصت چندانی برای آماده سازی و هماهنگی تیمی نداشته ایم اما در همین زمان محدود نیز تیم را در شرایط مطلوب پیش برده ایم.
جمشیدیان اظهار داشت: در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور بازی آسان وجود ندارد و همه برای پیروزی گام به میدان می گذارند.
وی افزود: در روزهای اخیر علاوه بر آماده سازی، پیگیر دیگر امور به ویژه بدهی های تیم نیز بودیم که امیدوارم تا پایان وقت امروز میزان پرداختی تعیین شده از سوی فدراسیون برای تسویه با طلبکاران که رقم کمی هم نیست، پرداخت شود.
سرمربی پاس همدان خاطرنشان کرد: تیم ما با چند روز تمرین و 2 مسابقه تدارکاتی گام به لیگ 2 می گذارد در حالی که بعثت کرمانشاه از هفته ها قبل تمرین داشته و به مراتب وضعیت آماده سازی خوبی را پشت سر گذاشته است.
وی بیان کرد: هدف اصلی ما کسب سه امتیاز این دیدار خانگی است و از همه ظرفیت های لازم برای پیروزی در این مسابقه بهره می بریم.
جمشیدیان افزود: همه ما هدف مشترکی که همانا موفقیت تیم پاس است، را دنبال می کنیم اما باید توجه داشت که تغییر اوضاع تیم به زمان نیاز دارد و همه باید حمایت کنند.
تیم پاس در لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد و فردا یکشنبه میزبان بعثت کرمانشاه است.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.