امید وفایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۹ فیلم کوتاه داستانی، ۶ فیلم مستند، ۲ انیمیشن و ۲ فیلم تجربی در سومین روز جشنواره آگر در حال اکران است.
وی افزود: امروز همچنین یک مجموعه منتخب از آثار فیلمسازان ملایر در سانس سوم جشنواره به نمایش درمی آمد.
مدیر اجرایی جشنواره آگر برگزاری نشست تخصصی «نظرگاه در فیلم کوتاه، روایت کارگردانی» با حضور مجید برزگر را از دیگر برنامه‌ های امروز این جشنواره عنوان کرد.
وفایی گفت: همچنین هفتمین دوره دانش‌افزایی مربیان انجمن سینمای جوانان ایران با کارگاه‌‌های «اصول صدا، تجهیزات صدا»، «نرم‌ افزارهای صداگذاری» و «استانداردهای صوتی» توسط رضا گدازگر در سه سانس در حال اجرا است.
وی بیان کرد: روز گذشته نیز هفتمین دوره دانش‌افزایی مربیان با حضور محمدرضا دلپاک و عطا مجابی برگزار شد.
مدیر اجرایی جشنواره آگر ادامه داد: در همین راستا 2 کارگاه نمایش فیلم ‌های پایان‌ دوره هنرجویان و بررسی صدابرداری و صداگذاری آنها توسط مجابی و زیبایی‌ شناسی صدا در سینما توسط دلپاک با حضور مربیان دفاتر انجمن سینمای جوانان برگزار شد.
وفایی افزود: در کارگاه بررسی صدابرداری و صداگذاری، با نمایش این آثار و بررسی خطاهای مرسوم و مشابه در این حوزه، تمام وجوه هنری و تکنیکی آسیب‌شناسی و راهکارهای لازم برای حل مشکلات ارایه شد.
وی گفت: همچنین در کارگاه زیبایی‌ شناسی صدا در سینما، بافت صوتی صدای فیلم مورد بحث قرار گرفت و درباره توصیف و طراحی صدا به‌ عنوان عنصر هویت توضیحاتی ارائه شد.
به گزارش ایرنا، شصتمین دوره جشنواره منطقه‌ ای سینمای جوان «آگر» با میزبانی شهرستان ملایر از ۱۵ تا ۱۸ شهریور در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد این شهر در حال برگزاری اشت.
هنرمندانی از 10 استان کشور شامل همدان، مرکزی، قم، اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و هرمزگان در این جشنواره حضور دارند.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.