امید وفایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فیلم های 'مدار بسته' به کارگردانی 'پیمان هاشمی' و 'شرعی' به کارگردانی 'داریوش شهبازی' به بخش فیلم داستانی راه یافتند.
وی افزود: فیلم 'تناسخ' به کارگردانی 'فاضل پرورش' در بخش مستند و فیلم 'تنگ خالی' به کارگردانی 'حمیدرضا ابوالقاضی' در بخش فیلم تجربی این جشنواره حضور دارند.
رئیس انجمن سینمای جوانان ملایر بیان کرد: در بخش فیلمنامه نیز 'پ مثل ...' توسط فیلمنامه نویس ملایری 'پیمان هاشمی' به بخش آزاد جشنواره آگر راه پیدا کرد.
وفایی ادامه داد: آثار انسیه اکبری مرویلی، محسن دوزبخشیان و محسن مظهری از ملایر در بخش تک عکس و اکبر احمدی و عباس ونایی در بخش مجموعه عکس موفق به حضور در بخش مسابقه این جشنواره شدند.
وی با ابراز خرسندی از حضور نمایندگان ملایر در جشنواره منطقه ای سینمای جوان افزود: پس از سال ها عکاسان ملایری موفق شدند در بخش رقابت عکس جشنواره حضور پیدا کنند.
مدیر اجرایی جشنواره آگر بیان کرد: انجمن سینمای جوانان ملایر حدود 15 سال است که در بخش منطقه ای و ملی عکس شرکت کننده و منتخب نداشته است.
وفایی یادآور شد: انجمن سینمای جوانان ملایر همچنین در بخش فیلم از سال 1390 تا سال گذشته آثاری در بخش منطقه ای و بین المللی نداشته است.
وی گفت: سال گذشته عکاسان ملایری در جشنواره منطقه ای شبدیز کرمانشاه خوش درخشیدند و امسال نیز در جشنواره آگر حضور دارند که این موفقیت در کمتر از یک سال و نیم خوب است.
به گزارش ایرنا، شصتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان از 15 تا 18 شهریورماه به مدت چهار روز در استان همدان به میزبانی ملایر برگزار می شود.
10 استان کشور شامل همدان، مرکزی، قم، اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و هرمزگان در این جشنواره حضور دارند.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.