علی تعالی روز یکشنبه درحاشیه بهره برداری از این طرح ها در گفت و گو با ایرنا افزود: برای اجرای این طرح ها 2 هزار و 530 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی با بیان اینکه با اجرای این طرح ها برای 700 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است افزود: روز گذشته 9 طرح در شهرستان همدان به صورت نمادین بهره برداری شد.

** بهره برداری از کارگاه بسته بندی گوشت
وی با بیان اینکه کارگاه قطعه‌ بندی و بسته ‌بندی گوشت قرمز و مرغ شرکت خوراک آریان پارس در روستای گنبد یکی از این طرح ها است افزود: عملیات اجرایی این کارگاه در سال 95 آغاز شده و به مساحت یک‌ هزار و 980 متر مربع و زیربنای 575 متر مربع بهره ‌برداری شد.
فرماندار همدان افزود: برای این طرح 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که از محل اعتبار شخص مالک و بانک تامین شده است و این واحد روزانه سه تن مرغ و سه تن گوشت قرمز تولید می‌کند و سالانه از هر یک از این محصولات یک‌ هزار و 95 تن تولید خواهیم داشت.
وی بیان اکرد: این مجموعه با ایجاد 15 شغل مستقیم و 10 شغل غیرمستقیم در شهرک صنعتی گنبد احداث شده است.

** آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای گنبد
فرماندار همدان گفت : عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای گنبد نیز در مساحت یک‌ هزار مترمربع آغاز شد که برای اجرای آن 15 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است و اعتبار مصوب امسال آن سه میلیارد ریال بوده که محل اعتبار استانی تعیین شده است.

** بهره برداری طرح میش داشتی 100 راسی منطقه روستای سیاه کمر
فرماندار همدان با بیان اینکه طرح میش داشتی 100 راسی منطقه روستای سیاه ‌کمر بخش مرکزی از دیگر طرح ها است افزود: این طرح برای سه نفر اشتغالزایی خواهد کرد.
تعالی افزود: محصولات تولیدی این مرکز گوشت قرمز و دام زنده است و نوع مواد مصرفی حیوانات کنستانتره و انواع علوفه تعیین شده است.
وی بیان کرد: میزان آورده شخصی یک میلیارد و 820 میلیون ریال بوده است.

** بهره برداری سالن ورزشی چند منظوره روستای عبدالرحیم
فرماندار شهرستان همدان اظهار داشت: سالن ورزشی چند منظوره روستای عبدالرحیم نیز به بهره برداری رسید و این طرح از سال 89 آغاز شده بود که تا سال 93 تنها 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.
تعالی خاطرنشان کرد: زیربنای این طرح 828 متر مربع بوده و در ساخت آن پنج میلیارد و 250 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

** بهره ‌برداری گوساله ‌پرواری 150 راس روستای دشته بخش قهاوند
تعالی با اشاره به بهره‌ برداری مجموعه گوساله ‌پرواری 150 راس روستای دشته بخش قهاوند گفت: این مجموعه برای 6 نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد.
وی با بیان اینکه در این مرکز تولید گوشت قرمز با ظرفیت اسمی 150 راس گوساله فراهم شده است گفت: میزان سرمایه ‌گذاری طرح 13 میلیارد ریال بوده که میزان آورده شخصی بیش از هفت میلیارد ریال است.

** افتتاح سه مرکز خدمات جامع سلامت شبانه ‌روزی قهاوند
فرماندار همدان با اشاره به افتتاح سه واحد ساختمانی در مرکز خدمات جامع سلامت شبانه ‌روزی قهاوند بیان کرد: متراژ هر واحد 50 متر مربع است و این واحدها از محل اعتبار طرح های تحول نظام سلامت بوده که سال گذشته شروع به کار شدند و امروز به بهره‌ برداری رسیدند.
تعالی افزود: برای اجرای این طرح ها یک میلیارد و 650 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

** بهره برداری از طرح ها آبیاری تحت فشار در شهرستان قهاوند
وی گفت: آبیاری تحت فشار روستای یسرلو نیز از جمله طرح ها است که در 100 هکتار از اراضی کشاورزی اجرا شده است و برای 10 نفر اشتغالزایی ایجاد کرد.
همزمان با هفته دولت 516 طرح در استان همدان بهره برداری شد.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.