به گزارش یکشنبه روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان علیرضا درویش نژاد اظهار داشت: در این دوره از جشنواره تئاتر یازده نمایش در بخش صحنه ای و خیابانی به رقابت می پردازند.
وی افزود: 9 اثر در بخش صحنه ای شامل 'بیداری خانه ما' به کارگردانی محمود غفاری، 'این همه داشتیم و نداشتیم' اثری از صحبت الله روشنفکر، 'پلی از جنس شیشه' به کارگردانی مهدی نصرالهی، 'پدر' اثر بهرام حاج علی اکبری، 'قرار' به کارگردانی اکبر مرادی کامیاب، 'با لهجه ولگردی هایم حرف بزن' اثر محمد حسن شایانی ، 'من منم داد نزن' کاری از امیربیگی و 'قهوه قجری' اثر سعید باغبانی نیر در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه در سه سانس به نمایش درمی آید.
درویش نژاد خاطرنشان کرد: 2 نمایش ' ساعت به وقت خاکستری' به کارگردانی مجید قدیمی و ' شهرکوچولوها' اثری از مهرداد کاووسی در بخش خیابانی برای علاقه مندان اجرا می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: نشست های تحلیل و بررسی نمایش ها نیز در محل اجرای نمایش ها دایر است و اختتامیه این دوره از جشنواره روز سه شنبه 13 شهریور برگزار خواهد شد.
وی با تاکید بر پویایی فرهنگی و هنری شهرستانها و کاهش تمرکز جشنواره در مرکز استان افزود: در این راستا اجرای تعدادی از جشنواره ها به شهرستانها واگذار شده است.
همدان هر سال میزبان جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان است.
7527/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.