به گزارش ایرنا، شهباز بارانی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پایگاه سنجش سلامت دانش آموزان بندرخمیر پیش ‌بینی کرد: 40 هزار نوآموز هرمزگان در طرح سنجش سلامت شرکت کنند.
وی بیان داشت: نیروهای با تجربه در پایگاه های سلامت، مشکلات احتمالی نوآموزان در زمینه شنوایی، بینایی، گفتاری، آمادگی تحصیلی، اختلال رفتاری، معاینه بهداشتی، جسمی و حرکتی را تشخیص و جهت درمان به متخصص ارجاع می دهند.
رییس اداره آموزش و پرورش استثایی هرمزگان یاد آور شد: سال گذشته 48 هزار نوآموز در پایگاه های سلامت سراسر استان مورد سنجش سلامت قرار گرفتند.
بارانی اظهارداشت: هدف پایگاه های سنجش سلامت کمک به بهبود کیفی آموزش نوآموزان و کنترل برخی از عوامل موثر در افت تحصیلی آنان است.
وی ضمن رضایت از فعالیت قانونمند پایگاه سنجش سلامت بندر خمیر نیز گفت: با برنامه ‌ریزی ‌های صورت گرفته و با استفاده از نیروهای متعهد و توانمند این پایگاه در سال های گذشته نیز توانسته رضایت مراجعه‌ کنندگان را به دنبال داشته باشد.
مدیر آموزش و پرورش بندر خمیر نیز گفت: از ابتدای اجرای طرح سنجش سلامت در این شهرستان (9 تیرماه امسال) تاکنون 700 نوآموز پذیرش‌ شدند.
حسین داوودی نژاد پیش بینی کرد: تا پایان شهریور امسال، بیش از یکهزار و 800 نوآموز کلاس اولی و پیش ‌دبستانی شهرستان بندرخمیر مورد معاینه اولیه سلامت قرار گیرند.
وی بیان داشت: 2 پایگاه سنجش سلامت در شهر بندر خمیر و رویدر نوآموزان را معاینه می کنند.
این مسوول برنامه نوبت ‌دهی سنجش سلامت نوآموزان را بر اساس مدارس عنوان کرد و گفت: مدیران با نوبت ‌گیری در سامانه سنجش و اطلاع‌ رسانی به ولی دانش ‌آموز زمان مراجعه آنان را به پایگاه تعیین می‌ کنند.
مهرماه 97 بیش از 12 هزار دانش آموز بندر خمیر راهی کلاس درس می شوند.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.