به گزارش ایرنا، بهروز اکرمی عصر شنبه در نشست مشترک مشاوران امور بانوان و خانواده دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و دانشگاه های استان هرمزگان، اظهار داشت: نبود فضای تفریحی ، ورزشی و گردشگری مناسب در ساحل هرمزگان یکی از ضعف های این استان است که باید فکری برای آن کرد.
وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت ساحل و دریا در جهت توسعه فضاهای تفریحی و گردشگری استفاده کرد، گفت: ایجاد امکانات در این بخش ها به ویژه برای بانوان می تواند در جامعه سلامتی و شادابی ایجاد کند.
اکرمی مطالبه گری را حق بانوان دانست و بیان داشت: بانوان با مطالبه گری به حق می توانند مسیر پیشرفت را به روی خود باز کنند.
این مقام مسوول تصریح کرد: بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه از عناصر اصلی پیشرفت هستند و سلامت اجتماعی جامعه وابسته به وجود بانوان فعال و سالم است.
اکرمی تاکید کرد: باید برای رفع مشکلات حوزه بانوان ابتدا مشکلات و دغدغه های آنها را شناسایی و سپس براساس آن برنامه ریزی کرد.
وی اضافه کرد: پس از رصد جامعه هدف و شناسایی مشکلات می توان با اولویت بندی اقدام به رفع مسایل کرد که این امر موجب سرعت بخشیدن به حل مشکلات و رضایت مندی بانوان استان خواهد شد.
نزدیک به حدود 10 کیلومتر از بندرعباس مرکز استان هرمزگان در کنار ساحل قرار دارد که در این محدوده تنها یک کلوپ ورزش های آبی فعالیت دارد که آن هم به علت نبود تنوع و جذابیت در امکانات، مشتری چندانی ندارد.
مردم این استان و شهر بندرعباس با کمبود امکانات تفریحی مواجه هستند و تاکنون اقدام قابل توجهی ازسوی مسوولان جهت رفع این کمبودها انجام نشده است.
7198/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.