سیامک ویسی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم ملی بسکتبال جوانان زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را به منظور شرکت در مسابقات آسیایی بانکوک در جزیره قشم دنبال می کند.
تیم ملی بسکتبال جوانان ایران تا کنون سه بار قهرمان آسیا شده و پنج بار به جام جهانی راه یافته است.
ویسی اظهار داشت: امروز نیز جوانان بسکتبال به مرور تاکتیک های دفاعی و تهاجمی پرداختند و همچنین پرتاب های 2 و سه امتیازی را مرور کردند.
مربی تیم ملی بسکتبال جوانان افزود: در این دوره از مسابقات تیم های استرالیا و نیوزیلند نیز حضور دارند که باعث می شود شرایط متفاوتی نسبت به دوره های قبل به وجود بیاید.
این مربی که خود تجربه حضور در تیم ملی جوانان ایران را دارد، ادامه داد: شرایط بستکبال کشور نسبت به 20 سال گذشته ارتقاء قابل توجهی پیدا کرده است و توانایی جسمی و عملی بازیکنان افزایش چشمگیری دارد.
وی درباره میزبانی جزیره قشم از اردوی تیم ملی نیز گفت: شرایط لازم در جزیره قشم برای تیم ملی فراهم شده است.

** شادابی لازم بر اردوی تیم ملی جوانان حاکم است
دیگر مربی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران نیز در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سالن و محل اسکان مناسب است و امکانات مطلوبی در اختیار تیم ملی قرار گرفته است.
امید موحدی نژاد افزود: تیم از آمادگی لازم برخوردار است و طبق برنامه ریزی های سرمربی و کادر فنی به تمرین می پردازد.
وی گفت: میانگین قد بازیکنان تیم 196 سانتی متر است که از این لحاظ تیم ملی در بین تیم های حاضر در مسابقات پیش رو از وضعیت مناسبی برخوردار است.
این مربی بیان داشت: شادابی لازم در اردوی تیم ملی حاکم و اعتماد به نفس بازیکنان در شرایط مطلوبی است و مشکل خاصی وجود ندارد.
اردوی تیم ملی جوانان بسکتبال ایران با هدف کسب آمادگی لازم برای حضور در مسابقات آسیایی بانکوک جهت انتخابی قهرمانی جهان از 31 تیر در جزیره قشم آغاز شد و تا 6 مردادماه جاری ادامه دارد.
مسابقات آسیایی بسکتبال جوانان 16 مرداد ماه در بانکوک پایتخت کشور تایلند برگزار می شود.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.