به گزارش ایرنا، مدیرعامل آب و فاضلاب شهری هرمزگان روز شنبه در مراسم نمادین بهره برداری از طرح های یاد شده گفت: طرح آب رسانی شهر بیکاه شامل اجرای خط انتقال به طول 8.5 کیلومتر، حفر و تجهیز یک حلقه چاه و احداث یک باب پست برق و شبکه به طول 100 متر است که با بهره برداری از این طرح، 25 لیتر بر ثانیه بر ظرفیت منابع آبی این شهر اضافه شد.
امین قصمی افزود: طرح تامین آب شهر سیریک در قالب طرح آبرسانی و بهره برداری از مرحله دوم آب شیرین کن سیریک است که شامل اجرای خط انتقال آب به طول 6 کیلومتر، احداث 2 باب مخزن به حجم یکهزارو500 مترمکعب، احداث ایستگاه پمپاژ آب با ظرفیت 90 لیتر بر ثانیه و ساختمان بهره برداری است.
مدیرعامل آبفای هرمزگان اظهار داشت: مرحله نخست آب شیرین سیریک به ظرفیت یکهزارو 500 متر مکعب در شبانه روز از ابتدای خرداد ماه سال 96به صورت آزمایشی راه اندازی شده بود، نیز به صورت رسمی به بهره برداری رسید که با این ظرفیت، نیاز آبی شهر سیریک و گروک تامین می شود.

**بهره برداری از طرح ارائه خدمات 22 گانه غیرحضوری آب و فاضلاب
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری هرمزگان ادامه داد: همچنین طرح ارائه خدمات آب و فاضلاب به صورت الکترونیکی که از ابتدای اردیبهشت ماه 97 آغاز شد.
قصمی یاد آور شد: در حال حاضراین طرح ها تکمیل شده و در قالب 22 خدمت از طریق پرتال شرکت، سامانه 1522، سامانه پیامکی 30004122 و دفترهای پیشخوان ارائه می شود.
وی خاطرنشان کرد: این طرح در راستای اجرای بخشنامه رییس جمهوری در خصوص دستورالعمل میز خدمت و با هدف تنوع بخشی خدمات، تسهیل و سرعت دهی در ارائه خدمات و افزایش رضایت مندی شهروندان بندرعباس اجرا شده است.
به گفته قصمی، اعتبار هزینه شده برای نصب و راه اندازی نرم افزار خدمات الکترونیکی مشترکان 400 میلیون ریال بوده و همچنین اعتبار هزینه شده این طرح در بخش زیرساخت ها و نگهداری در مجموع 11میلیارد و 200 میلیون ریال است.
2094/7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.