به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس اظهار داشت: دولت با نظارت جدی بر گمرکات، دست مفسدان اقتصادی را از بدنه نظام جدا کند.
وی در ادامه به احتکار سکه از سوی یک جوان 31 ساله اشاره کرد و گفت: مفسدان اقتصادی زالوهای اقتصادی هستند که باید دستشان از اقتصاد و گمرک جدا شود.
امام جمعه بندرعباس کم جلوه دادن خدمات این نظام از سوی برخی را ترویج بدبینی و ناامیدی در جامعه دانست و گفت: جاده بندرعباس تا تهران یکی از کوچکترین خدمات این نظام است.
آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس ضمن تاکید بر قناعت کردن، مردم را به نخریدن کالاهای غیرضروری و خارجی و حمایت از تولید داخلی سفارش کرد.
وی با اشاره به روز صنعت و معدن (دهم تیرماه ) ، نسبت به واردات صنایع و کالاهای غیربومی صنعتی و معدنی که قابلیت تولید آنها در استان هرمزگان فراهم است، هشدار داد.
آیت الله نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس بار دیگر مساله کم آبی در هرمزگان را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این شرایط همه ما باید احساس مسوولیت کنیم و در مصرف آب صرفه جویی داشته باشیم.
7198/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.