به گزارش ایرنا، بهروز اکرمی عصر دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی هرمزگان اظهار داشت: نبود شفافیت در اطلاع رسانی تنها موجب بی اعتمادی جامعه به حاکمیت و مسوولان می‌شود و اطلاع رسانی به موقع، سریع و شفاف می تواند اعتماد جامعه به حاکمیت را افزایش دهد.
وی ادامه داد: اطلاع رسانی ها نباید تنها در قالب عملکرد و ارائه آمار و ارقام باشد بلکه باید مردم از نظرها، پیگیری‌ها و پیشنهادهای مدیران درباره چگونگی اداره استان مطلع شوند.
این مقام مسوول با اشاره به انعکاس اختلاف نظر برخی مدیران در رسانه ها و فضای مجازی ،گفت: این گونه رویه ها صحیح نیست .
اکرمی تصریح کرد: اگر مدیران مجموعه یا دستگاه ها در تفسیر یک قانون اختلاف نظر دارند باید آن مورد را با یکدیگر حل کنند نه از طریق رسانه منعکس نمایند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این نشست تزریق ناامیدی در سطح جامعه را یکی از اهداف دشمنان عنوان کرد.
وی بیان داشت: نباید منکر وجود مشکلات اقتصادی در کشور شد اما یادآوری هر لحظه این مشکل، کمکی به حل آن نکرده و فقط موجب ناامیدی و سرخوردگی جامعه می شود.
این مقام مسوول تاکید کرد: لازم نیست مشکلات را سانسور و یا مخفی کرد بلکه باید به دنبال ارائه راهکار مناسب برای حل آنها بود و با اطلاع رسانی درست و به موقع مردم را از آنها مطلع کرد.
7198/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.