به گزارش ایرنا، سرهنگ علی اصغر خرم روی روز دوشنبه درجمع خبرنگاران افزود: در بازرسی از این شناور 286 تکه ظروف آشپزخانه، 231 دستگاه تلویزیون، 222 حلقه لاستیک خودرو، 161 دستگاه ماشین لباسشویی، 111 دستگاه کولر اسپیلت، 40 دستگاه ماشین ظرف شویی و 28 دستگاه یخچال کشف شد.
وی بیان داشت: هم چنین ماموران مرزبانی بندرلنگه 46 هزار و 40 کیلوگرم برنج، 40 هزار و 800 پاکت آبمیوه، 19هزار و 500 کیلوگرم گردو، 2 هزار کیلوگرم لیمو خشک،33 هزارو 984 ثوب البسه، سه هزار و 120 جفت کفش که خارج از مجوز قانونی در شناوربارگیری شده بود، را کشف کردند.
فرمانده مرزبانی هرمزگان اظهار کرد: مرزبانان ناوگروه شناوری بندرکنگ با کسب اطلاع مبنی بر این که یک فروند لنج باری حامل کالای قاچاق در حال تردد در سطح حوزه استحفاظی است، بلافاصله گشت های دریایی را به محل مورد نظر اعزام و شناور را توقیف کردند.
خرم روی گفت: در این رابطه 6 نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
وی گفت: دریابانی هرمزگان در راستای تحقق شعار سال حمایت از کالای ایرانی و عمل به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب عزم خود را جزم کرده تا با تمام امکانات و ظرفیت‌ های خود به اهداف متعالی رهبری گام بردارد.
امروز روش حمل و نقل مواد مخدر از خشکی به دریا کشیده شده و با توجه به مرز طولانی هرمزگان از جاسک تا پارسیان به طول 900 کیلومتر، قاچاقچیان مواد مخدر این مسیر را با شناور و قایق های تندرو در پیش گرفته اند.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.