به گزارش ایرنا، مردم روزه دار و مومن هرمزگان روز جمعه در این راهپیمایی که دست نوشته هایی مزین به تصاویری از مبارزات مردم فلسطین و قبله اول مسلمانان قدس شریف را در دست داشتند، بار دیگر همبستگی خود را از مردم مظلوم فلسطین ابزار داشته و جنایت های رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در سرزمین اشغالی قدس را محکوم کردند.
مردم بندرعباس نیز با وجود گرمای 50 درجه در این راهپیمایی که از بوستان دباغیان تا مسجد جامع محل برگزاری نماز جمعه برگزار شد، ندای الله اکبر، خامنه ای رهبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر داده و حمایت همبستگی خود را با مردم ستمدیده فلسطین اعلام کرده و جنایت های رژیم اشغالگر قدس و آل سعود خائن در حمایت از گروه های تفکیری را محکوم کردند.
در میان راهپیمایان استاندار هرمزگان و نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بندرعباس، اعضای شورای اسلامی شهر، نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیان و طلبه ها و خانواده های معظم شهدا و جانبازاران نیز دیده می شد.
شرکت کنندگان پس از طی مسیر راهپیمایی در مقابل مسجد جامع این شهر تجمع و اتحاد و همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام کردند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای هرمزگان از جمله میناب، رودان، جاسک، سیریک، بشاگرد، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر، بستک، بندرلنگه، پارسیان، ابوموسی و هم چنین بخش های سردشت بشاگرد، شهر گوهران، جزیره هرمز، شهاب، جناح ، رویدر، احمدی، توکهور هشتبندی، لیردف جاسک، جغین، بیکاه، رودخانه، سندرک، قلعه قاضی، تخت، تازیان و فین برگزار شد.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری روز جهانی قدس قرائت شد و راهپیمایی کنندگان با فریادهای الله اکبر مفاد آن را تائید کردند.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.