به گزارش ایرنا، حافظان خلیج فارس در هوای گرم امروز جمعه با در دست داشتن تصاویر امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و همچنین پلاکارد نوشته هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از سران استکبار، شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست ، سر دادند .
راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرعباس مرکز استان هرمزگان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیان، مسوولان دستگاه های مختلف و خیل عظیم مردم از محل بوستان دباغیان به سمت مسجد جامع بندرعباس آغاز شد.
مردم هرمزگان با حضور پرشور در این راهپیمایی باردیگر همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشته و جنایت های رژیم صهیونیستی که با حمایت آمریکا درسرزمین اشغالی قدس انجام می شود، را محکوم کردند.
' فلسطین پیروز است اسراییل نابود است، نصرالله من و فتح القایی، مرگ بر آمریکا ی مردم فریب، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، بر عزم ملت ما تهدید اثر ندارد آمریکای جهانخوار این را باید بداند، وهابی کودک کش همدست اسراییل است،
کودک کشی در یمن خود سند و دلیل است، مرگ بر فرانسه و مرگ بر آل سعود، یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا' بخشی از شعارهای امروز مردم هرمزگان در راهپیمایی روز جهانی قدس است.
تعدادی از والدین هرمزگانی فرزندان خرد سال خود را در راهپیمایی روز قدس همراه خود آورده اند تا با این حرکت نشان دهند که ملت مسلمان در هر سن و موقعیتی باشد از آرمان های ملت فلسطین دفاع می کند.
زنان، مردان، کودکان هرمزگانی در این راهپیمایی همصدا با دیگر هموطنانمان فریاد اسکتبار ستیزی سر داده اند و خواهان پایان اشغالگری در سرزمین فلسطین هستند.
چندین خبرنگار و عکاس رسانه ها و خبرگزاری های مختلف استان نیز برای پوشش کامل خبری این راهپیمایی در بین مردم حضور دارند.
روزه داران هرمزگانی پس از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، در آیین نماز جمعه نیز حضور می یابند.
7198/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.