به گزارش ایرنا، احمد مرادی روز سه شنبه در نشست شورای اداری هرمزگان افزود: هرمزگان ظرفیت فراوانی در حوزه کشاورزی، شیلات، بنادر، نیروگاه های بزرگ، صنایع و معادن دارد و با این همه ظرفیت نباید فرد بیکار داشته باشیم.
وی بیان داشت: اگر با داشتن این همه ظرفیت هنوز نتوانسته ایم به برنامه های پیش بینی شده در حوزه اشتغال و رفع بیکاری دست پیدا کنیم، ناشی از کم کاری مدیران در حوزه های یاد شده است.
نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ایجاد اشتغال و رفع بیکاری مهم ترین موضوع در سطح کشور است که با وضع قانون و شعار این مشکلات حل نخواهد شد.
مرادی گفت: اگر در سال یک میلیون شغل و در مدت پنج سال پنج میلیون شغل مفید ایجاد کنیم، آن زمان است که کاری انجام گرفته است.
مرادی گفت: در هر استان باید 30 هزار شغل واقعی در سال ایجاد شود که این موضوع با بخشنامه امکان پذیر نیست و نیاز به کار جهادی دارد.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: در اوایل انقلاب مدیران همیشه در بین مردم بوده و به مسائل و مشکلات آنان پاسخ می دادند اما در حال حاضر از پاسخگویی به ارباب رجوع سرباز می زنند.
7195/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.