محمد خدابخشی روز جمعه در حاشیه نشست شورای اداری الیگودرز در مرکز بخش بربرود غربی الیگودرز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لازم است همه مسئولان اقدامات لازم را انجام دهند تا دولت بتواند بخشی از بیکاری مردم الیگودرز را رفع کند.
وی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات اشتغال روستایی رقابتی است، اظهار کرد: اگر استانی نتواند منابع را جذب کند این منابع در اختیار سایر استانها قرار می گیرند لذا مسئولان باید تمام تلاش خود را برای این مهم بکار گیرند.
نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مگا پروژه نمایندگی کارخانه لاستیک سازی بارز با ظرفیت بیش از یکهزار شغل در الیگودرز راه اندازی می شود که ظرفیت اشتغال این طرح به مراتب بیشتر از یک پتروشیمی است.
وی افزود: هم اکنون مهمترین مشکل در شهرستان الیگودرز موضوع بیکاری است و ما برآنیم که با همکاری دولت در کاهش بیکاری اقداماتی انجام شود.
خدابخشی با اشاره به نقشه شوم دشمنان در ایجاد مشکل برای جمهوری اسلامی گفت: خوشبختانه مردم الیگودرز خط خود را از آشوبگران جدا و بار دیگر با انقلاب اسلامی بیعت کردند.
وی اظهار کرد: نقشه آمریکه و متحدانش در منطقه تجزیه خاورمیانه است تا از این طریق به اهداف شوم خود برسند.
خدابخشی افزود: اگرچه ما در حوزه اقتصادی مشکلاتی داریم اما نباید فراموش کنیم که اقتدار و امنیت ما در دنیا بی نظیر است و همواره باید در حفظ آن بکوشیم.
الیگودرز در شرق استان لرستان قرار دارد.
7279/3022
خبرنگار: جابراسدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.