به گزارش ایرنا، مدیرعامل موسسه خیریه محکم عصر چهارشنبه هدف از راه اندازی این موسسه را پیشگیری و درمان بیماران مادرزادی عنوان کرد و گفت: در هر مکان از کشور هر بیمار نیازمند درمان مادر زادی است با مراجعه به این موسسه می تواند خود را تا آخر عمر تحت پوشش قراد دهد.
صلاح الدین دلشاد افزود: این موسسه با هدف حمایت از کودکان و فرزندان مبتلا به ناهنجاریهای مادرزادی کشور توسط پزشکان و فوق تخصصان راه اندازی شده است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب نیز در این جلسه گفت: با توجه با نیازمندی و بالا بودن کودکان مشکل دار مادرزادی در این شهرستان برای کمک به نیازمندان وجود چنین موسسه ای ضروری است.
ابوذر مهدی نخعی افزود: بخشی از جمعیت در شهرستان از بیماری های مادرزادی رنج می برند که این به معنای بالا بودن تعداد بیماران مادرزادی در سطح استان و شهرستان است.
نخعی گفت: بیماران مادرزادی میناب نیز می توانند با مراجعه به دفتر موسسه خیریه محکم واقع در ساختمان پزشکان برای تشکیل پرونده و ارجاع به بیمارستان ها مراجعه کنند.
موسسه خیریه محکم سال 1384راه اندازی شده و هم اکنون با 24 شعبه و 85 جراح اطفال، 35 نوع بیماری را پوششش می دهد.
دراین جلسه اعضای هییت مدیره موسسه خیریه محکم میناب انتخاب شدند و در پایان یک خیر مینابی یک باب واحد مسکونی ، تجاری به این موسسه اهدا کرد.
7194/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.