به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی هرمزگان، حمید رضا محمد حسینی افزود: از 25 اسفند 96 تا 17 فروردین ماه جاری، در مجموع 740 هزار مسافر از مسیر دریایی به بندرهای شرق هرمزگان تردد داشتند.
وی بیان داشت: 596 هزار نفر از این مسافران از طریق مسیر دریایی بندر شهید حقانی بندرعباس به جزیره های قشم و هرمز سفر کردند.
این مسوول یاد آور شد: هم چنین 144 هزار گردشگر نیز در نوروز 97 از تالاب بین المللی تیاب در شهرستان میناب، خور آذینی در شهرستان سیریک و خورهای خلاصی و شیلات در شهرستان جاسک در شرق استان هرمزگان بازدید کردند.
محمدحسینی، رشد چشمگیر حضور گردشگران دریایی در تالاب بین المللی تیاب شهرستان میناب، خور آذینی سیریک و خور خلاصی جاسک در شرق هرمزگان را نشان از ظرفیت بالای این مکان های گردشگری دانست.
وی ابرازداشت: این استقبال بی نظیر برای رونق گردشگری دریایی به عنوان صنعتی نو پا در کشور مطالبه می کند.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان خاطر نشان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی با توجه به آمادگی تمامی واحدهای عملیاتی، خدمات ایمن سفرهای دریایی و گردشگری رقم خورد و در این مدت هیچ گونه حادثه دریایی و بندری صورت نگرفته است.
وی اضافه کرد: سازمان بنادر و دریانوردی در راستای توسعه گردشگری دریایی نسبت به حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در این حوزه حمایت های مادی و معنوی لازم را انجام داده است.
7195/ 6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.