اسحاق اصلاحی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر امکان پیش خرید بلیت شناور تا یک هفته آینده برای مسافران و گردشگران در پایگاه های اینترنتی فروش وجود دارد.
وی ادامه داد: امکان خرید بلیت شناور بوسیله 2 دستگاه خودپرداز نصب شده در بندر شهید حقانی و باجه های فروش بلیت در این بندر وجود دارد ولی بهترین شیوه برای مسافران خرید اینترنتی است.
وی اضافه کرد: 42 فروند شناور مسافری با چهار هزار و 800 صندلی مسافران را بین بندرعباس و جزیره های هرمز و قشم جابجا می کنند.
مدیرعامل شرکت تعاونی شناورهای تندرو بندرعباس ابراز داشت: قیمت بلیت بندرعباس به قشم 15 هزار تومان و بندرعباس به هرمز 7 هزار تومان است.
وی در خصوص پیشنهاد افزایش نرخ کرایه ها به خبرنگار ایرنا گفت: این درخواست به مسئولان داده شده ولی با توجه به اینکه تاکنون نهایی نشده احتمال دارد سال آینده نرخ های جدید اعلام شود.
اصلاحی خاطر نشان کرد: پیشنهاد شده است تا نرخ بلیت مسیر بندرعباس - هرمز و هرمز - بندرعباس با افزایش سه هزار تومانی به 10 هزار تومان و بلیت مسیر قشم - بندرعباس و بندرعباس - قشم از 15 هزار تومان به 25 هزار تومان برسد.
بنا به اظهار مدیر عامل شرکت تعاونی شناورهای تندرو بندرعباس، این اقدام باید در راستای جبران بخشی از هزینه های خرید تجهیزات و تعمیر و نگهداری شناورهای مسافری انجام شود.
3219/7408

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.