مجتبی شمس نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تا کنون پرواز شرکت آتا به شماره پرواز 5692 در ساعت 21 و 45 دقیقه دیشب و پرواز شرکت قشم ایر به شماره پرواز 1241 ساعت 7 و 30 دقیقه امروز از فرودگاه قشم به مقصد تهران لغو شده است.
وی ادامه داد: هم چنین با توجه به این که هم اینک در فرودگاه مهرآباد بارش برف سنگین ادامه دارد، 2 پرواز شرکت زاگرس به شماره پرواز های 4087 در ساعت 8 و 30 دقیقه و 4085 در ساعت 9 و 45 دقیقه از این فرودگاه به سمت جزیره قشم انجام نشد.
شمس نژاد ادامه داد: هم اکنون سطح باند فرودگاه مهرآباد تهران از برف پوشیده و مسافت دید نیز اندک است اما در صورت مناسب شدن شرایط، پروازهای مسیر قشم به تهران و بالعکس آغاز می شود.
وی تصریح کرد: امروز هفت پرواز از قشم به سمت تهران وجود دارد که انجام پروازها به بهبود شرایط جوی و انجام عملیات پرواز در فرودگاه مهرآباد تهران منوط است.
مدیر عامل شرکت فرودگاه بین المللی قشم افزود: پروازها به دیگر نقاط فرودگاهی کشور مشکلی ندارد و بنابر زمان بندی اعلام شده، انجام می گیرد.
وی به مسافران توصیه کرد قبل از حضور در فرودگاه قشم برای اطلاع از امکان انجام پرواز با شماره 199 و یا 35335040-076 تماس بگیرند.
سالانه بیش از 540 هزار گردشگر داخلی و خارجی از طریق فرودگاه بین المللی قشم جا به جا می شوند. هر هفته بین 140 تا 170 سورتی پرواز از این فرودگاه در مسیرهای شیراز، تبریز، کرمان، رشت، اصفهان، مشهد، تهران و دوبی توسط شرکت های زاگرس، قشم ایر، معراج، ایران ایر، آتا، آسمان، تابان، کیش، ماهان و سپهران صورت می گیرد که حدود 15 هزار مسافر جابجا می شوند.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500/7408
خبرنگار: حسین آزادمنجیری ** انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.